به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت/

بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از نمایشگاه محصولات فرهنگی

کد خبر: 300902
|
10:17 - 1396/11/18
نسخه چاپی
بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از نمایشگاه محصولات فرهنگی
اسلام آبادخبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از نمایشگاه محصولات فرهنگی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا اسلام آبادغرب بازدید به عمل آوردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از نمایشگاه محصولات فرهنگی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی  صدرا اسلام آبادغرب بازدید به عمل آوردند.

 

 این نمایشگاه کتاب ومحصئولات فرهنگی بنام نمایشگاه مدرسه انقلاب در محل دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای اسلام ابادغرب تا پایان دهه مبارکه فجر جهت بازدید کنندگان دایر می باشد.  

 

 

در این بازدید ابتداءعلی محمد محمدی نیا مدیر دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرا ی اسلام ابادغرب در مورد برزگاری وکتب این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با کتب متنوع در زمینه مذهبی، علمی، روانشناسی، ادبیات، شعر، تاریخ و... به بازدیدکندگان ارائه خدمات می دهد.

 

 

حجت‌الاسلام علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی  اسلام آبادغرب در بازدید از این نمایشگاه  با اشاره به اهمیت کتاب ابراز داشت: پیامبران الهی همگی با کتاب انس داشتند و معجره پیامبر اسلام قرآن کریم است. و عصر رسانه ها هنوز کتاب و خواندن کتب مفید از نقش بسزایی برخورداراست.

 

 

وی با اشاره به سهم کتاب در اسلام خاطرنشان کرد: اسلام دین آگاهی و شناخت است و علمای دین اسلام از جمله، شهید ثانی در دوران زندان خود برای حفظ دین اسلام نیزبه نگارش کتاب پرداختند.

 

 

وی در سخنانی با امور اجرائی و مدیر مدرسه تاکیدات فراوانی در رابطه با مدیریت و آموزش و تربیت و پرورش استعدادهای خفته در بین دانش آموزان و همچنین مهارت یابی و اصول زندگی و...داشته و در این زمینه توصیه هایی به امور اجرایی مدرسه نمود و از سالن نمایشگاه کتاب محصولات فرهنگی نیز بازدید و از دانش آموزانی که در این زمینه تلاش کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد