رئیس دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب مطرح کرد/

انقلاب در برابر تمام دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است

کد خبر: 300899
|
13:11 - 1396/11/21
نسخه چاپی
انقلاب در برابر تمام دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است
اسلام آبادخبر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب گفت: 40 سال است در برابر تمام دشمنان داخلی و خارجی ایستاده‌ایم.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر محمد بستان در مراسم گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد:  قیام اسلامی ما در سال 57 شباهت هایی به قیام امام حسین (ع) دارد و امیدواریم انتهای این قیام ما منتهی به قیام حضرت مهدی (عج) شود. قیام امام حسین (ع) در برابر تمام استکبار آن زمان ایستاد و ما هم در 4 دهه اخیر در برابر تمام کفر و استکبار ایستاده ایم، در قیام امام حسین (ع) ایشان و یارانش تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی کردند و ملت ما هم در قیام سال 57 تا کنون تا پای جان در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

 

 

وی افزود: هر شیطنتی که از سوی دشمن داخلی و خارجی اتفاق می افتد توسط مردم خنثی می‌شود و امروز ما باید این مردم را دریابیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم که توده مردم حفظ شوند.

 

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: «پیامبر فرموده‌اند هر کسی بر فاطمه (س) صلوات بفرستد در آخرت مقام بالایی خواهد داشت و در نهایت همنشین پیامبر خواهد شد.

 

 

صلاح الدین قرتپه افزود: در روایات و احادیث معصومین شخصیت با شکوه دخت نبی اسلام بارها معرفی شده است و مقام معظم رهبری ایشان را کوثر تمام ناشدنی معرفی کرده است که بشر را به سر منزل سعادت می‌رساند.

 

 

قرتپه اظهار کرد: امام خمینی (ره) با الهام از تعالیم آزادی بخش اسلام انقلاب کرد و در دنیا ثابت کرد دین می تواند آزادی بخش باشد. انقلاب به رهبری امام اتفاق افتاد و تمام دنیا را حیران کرد و چنان سیلی محکمی به صورت استکبار زد که بعد از سالها هنوز نتوانسته است تعادل خود را حفظ کند و قرن‌ها باید بگذرد تا بشریت این انقلاب و ابعاد شکوهمند آنرا تحلیل کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد