دعوت مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن:

مردم در 22 بهمن مجدداً اقتدار و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند/مردم شریف ایران در ۲۲بهمن ماه به خیابان ها خواهند آمد

کد خبر: 300887
|
08:59 - 1396/11/21
نسخه چاپی
مردم در 22 بهمن مجدداً اقتدار و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند/مردم شریف ایران در ۲۲بهمن ماه به خیابان ها خواهند آمد
اسلام آبادخبر: مراجع عظام تقلید و علما ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آن را ضربه محکمی به دشمنان نظام و منافقان دانستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "امسال به دلیل یاوه گویی های برخی از دولتمردان امریکا و غیر امریکا، مردم احساس می کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد."

این بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که در 40 سالگی انقلاب برگزار خواهد شد.

در واقع در 40 سالگی انقلاب دشمنان قسم خورده با میدان داری مزدوران آمریکایی و اسرائیلی به دنبال ایجاد هرج و مرج و براندازی در نظامی هستند که از ابتدای شروع به کار خود مردم را نه تنها در صحنه نگه داشته بلکه خود مردم سرنوشت خود را در این سال ها با حضور در انتخابات رقم زده اند.

حال در چنین شرایطی اهمیت این راهپیمایی دوچندان می شود و دراین میان مراجع گرانقدر اسلام نیز با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی پیمان دوباره ای با انقلاب و نظام می بندند.

آیت الله العظمی نوری همدانی:  انقلاب اسلامی ایران خواب از چشم مستکبران ربوده است

این مرجع تقلید بااشاره به 40ساله شدن انقلاب، گفت: انقلاب خواب از چشم مستکبران ربوده و 40 سال با عزت و افتخار در برابر کارشکنی‌های غرب و استکبار ایستاده است.

وی اضافه کرد: در راهپیمایی 22 بهمن لازم است تا عزت، قدرت و وحدت خود را به دنیا نشان دهیم البته باید در نظر داشت حرکت‌ پیرامون ولایت ضامن سعادت است.

آیت الله مکارم شیرازی: مردم شریف ایران در ۲۲بهمن ماه به خیابان ها خواهند آمد

این مرجع تقلید با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: ان شاء الله مردم شریف ایران در روز 22بهمن ماه به خیابان ها خواهند آمد و با راهپیمایی با شکوه خود به دشمنان این مرز و بوم ضربه خواهند زد و به آنان ثابت می کنند که علیرغم گذشت حدود40سال از پیروزی انقلاب اسلامی اما همچنان به انقلابشان علاقه دارند و امید کاذبی که در ایام اغتشاشات برایشان به وجود آمد را از بین خواهند برد.

آیت الله العظمی علوی گرگانی : ملت همیشه در صحنه حاضرند
این مرجع تقلید بیان داشت : مانند سنوات گذشته ملت شریف، نجیب و با کمال و وظیفه شناس که صاحبان این انقلاب هستند با اینکه در سختی معیشت می باشند ولی همیشه در صحنه حاضرند و لبیک به ندای علما و رهبری میگویند و فوق حد انتظار هستند و با این حرکت خود جوش محافظ انقلاب و نظام اند،من از این ملت عزیز نهایت تشکر را دارم و ان شا الله بحق امام زمان علیه السلام با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خداوند نیز برکاتش را بر این ملت شریف نازل گرداند.

 آیت الله اجوادی آملی نیز بیان داشت: ضمن احترام به همه اصناف و اقشار جامعه، همه مردم با وجود برخی ایرادات و مشکلات که در کشور وجود دارد، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و عزت و شکوه اسلام و نظام اسلامی را بخواهند، دفاع ما از اصل انقلاب و نظام باشد، در صحنه به خوبی حضور داشته باشیم و به خصوص زنان با حضور خود عفاف و حجاب را بیش از پیش شکوفا کنند.

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی: مردم در 22 بهمن مجدداً اقتدار و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن فراخواند و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود و هنوز هم در خیلی از کشورهای منطقه پابرجاست به هم زد و مردم را بیدار و اثبات کرد که می‌شود با اراده و وحدت و حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بر طاغوت‌ها و قدرت‌های استکباری هرچند تا بُن دندان مسلح به اسلحه و امکانات باشند، پیروز شد و فائق آمد.



وی با اشاره به برکات انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: این کار ملت عزیز و شریف ما برای اولین بار در زمان معاصر تحولی در کل منطقه ایجاد کرد بعد از آن کل منطقه بیدار شد و بیداری اسلامی در همه جای جای جهان اسلام شکل گرفت. مقابله با  استکبار و مقاومت در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی، تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و اصل اساسی در منطقه و جهان شده است و این از برکات جمهوری اسلامی و این انقلاب بزرگ است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد