فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اولین شرط مدیریت جهادی اخلاص است/ مسائل اقتصادی داخلی کشور قابل حل است

کد خبر: 300871
|
10:20 - 1396/11/19
نسخه چاپی
اولین شرط مدیریت جهادی اخلاص است/ مسائل اقتصادی داخلی کشور قابل حل است
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در بعد خارجی بسیار موفق و با سرعت بسیار بالا در حال پیشرفت است که بار اصلی آن بر دوش حاج قاسم سلیمانی است .

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور مسئولین  در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از روحیه جهادی و دلسوزانه استاندار اظهار کرد: استاندار کرمان با وجود تمامی سختی های و عدم تفویض اختیارات استان ها به تلاش جهادی خود در جهت آبادانی استان ادامه می دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با جهش بزرگ از موانع عبور کنند، تصریح کرد: رزمندگان دوران مقدس هیچ مانعی در مقابل خود نمی دیدند و با همت از آنها عبور می کردند وآن روحیه در استان کرمان جاری و ساری شده است .

سردار جعفری عنوان کرد:هم اکنون شاهد اقدامات بسیار خوب درسطح استان هستیم و امیدواریم این الگوسازی آغاز شده در سطح استان در آینه نزدیک به کل کشور تعمیم داده شود و بتوانیم این استان را به عنوان استان نمونه در استقرار عدالت در توسعه معرفی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به عدم  وجود عدالت در توسعه کشور گفت:این مسئله چالشی است که در استان کرمان در حال مرتفع شدن می باشد و الگو سازی این مسئله نیاز به توسعه در سطح کشور دارد که به منظور اجرایی کردن این مهم به روحیه جهادی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای  بسیاری در زمینه مادی داشته است، ابراز کرد:اما دستاوردهای معنوی آن بسیار بیشتر بوده که از جمله این دستاوردها می توان به امنیت کامل و بی نظیر با وجود همه توطئه های داخلی و خارجی، استقلال و آزادی اشاره کرد.
سردار جعفری با اشاره به مطلب فوق افزود: ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان که با شکست پی در پی دشمنان در منطقه بوده و شکست ابر قدرت های شرق و غرب  از جمله دستاوردهایی است که به برکت ایستادگی ملت ایران با محوریت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آموزه های رهبر فرزانه انقلاب در زمینهایستادگی در برابر ظلم اذعان کرد:این اموزه ها نشان از نکات اصلی انقلاب اسلامی دارد که تا به الان به خوبی دنبال شده است.

این مقام مسئول با اشاره به دو بعد داخلی و خارجی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در بعد خارجی بسیار موفق و با سرعت بسیار بالا در حال پیشرفت است که بار اصلی آن بر دوش حاج قاسم سلیمانی است .

سردار جعفری ادامه داد: قدرت انقلاب اسلامی زمانی به جهانیان اثبات شد که مشاهده کردند ایران با دست خالی  در برابر دشمنان ایستاده و به تبع آن مردم لبنان، عراق، سوریه و ... نیز در برابر دشمنان خود ایستادگی کردند و بر همین اساس در آینده ای نزدیک ازادی کامل سوریه را شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی در عرصه های سازندگی و تکمیل زیر ساخت ها بوده است، گفت:اما چالش اساسی کشور اقتصاد و معیشت مردم است که دشمنان از طریق تحریم و فشارهای اقتصادی می خواهند مانع دستاوردهای معنوی شوند.

وی با تأکید بر اینکه ما براین باور هستیم که مسائل اقتصادی، بیکاری، تورم، فساد اداری، تبعیض و ... قابل حل است، خاطر نشان کرد: اما متاسفانه تاکنون این مسائل حل نشده است و اگر قبول کنیم که با روحیه جهادی می شود مسایل و مشکلات را حل کنیم، می توانیم بر این چالش ها نیز چیره شویم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: مقابله با مشکلات اقتصادی کشور آسان تر از بحران جنگ است همانگونه که  با مدیریت جهادی و با استفاده از توانمندی های خود و روحیه جهادی و متمرکز شدن بر توان داخلی توانستیم بحران جنگ را حل کردیم.

سردار جعفری با اشاره به مطلب فوق افزود:بنابراین می توانیم با الگوگیری از این روش، مشکلات امروز کشور را نیز حل کنیم و امروز شاهد هستیم که در استان کرمان با وجود اختیارات حداقلی که داده شده اما با روحیه و همان تلاش های جهادی دوران جنگ، مدل اقتصادی در استان کرمان طراحی و در پیش رو گرفته شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اعتمادی که استاندار کرمان در بین مردم پیدا کرده است در استان های دیگر وجود ندارد،عنوان کرد: این الگوسازی اثر خود را در کشور خواهد گذاشت و در دو سال آینده به ناچار باید در کشور ترویج پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه تبعیض در امر توسعه و شکافی که بین محرومین ایجاد شده است  قابل حس می باشد، اظهار کرد:این در حالی بوده که ما انقلاب کرده ایم که این تبعیضات را برطرف کنیم و امیدواریم این حرکت عدالت محوری توفیقات زیادی شامل حال مردم ایجاد کند.

سردار جعفری بیان کرد:یکی از معضلات بزرگ ما در انجام کارها این است که به روش های جاری انها را انجام میدهیم و همواره  تغییر و تحول و کار جدید با مخالفت روبرو بوده است، لذا کشور ما به کار و تلاش مضاعف نیاز دارد تا بر مشکلات غلبه کند.

این مقام مسئول گفت: تا وقتی که به مردم نقش واقعی ندهیم مشکلات بزرگ کشور و بحران ها حل نخواهد شد و مردم را باید در حل مشکلات مشارکت دهیم.

وی با بیان اینکه باید مدل اداره و روش توسعه در کشور را باید تغییر دهیم و در آن تجدید نظر کنیم چرا که با روش کنونی روز به روز دولت سنگین تر خواهد شد،ابراز کرد:مدل استان کرمان یک مدل مشارکت دادن مردم است و باید با سرعت این مدل در کشور تعمیم دهیم تا شاهد عبور کشور از بحران معیشت، تبعیض و فقر باشیم.

سردار جعفری در پایان خاطر نشان کرد: فساد، فقر، تبعیض و بی عدالتی از چالش های اساسی کشور است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به آنها اشاره کرده اند و مسئولان کشور باید با اینها مبارزه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد