نماینده مردم اورامانات در مجلس:

هیأت‌ رئیسه حق ندارد مانع طرح سؤال از رئیس‌جمهور شود/ بیشتر نمایندگان طرح سؤال از روحانی را امضا کردند

کد خبر: 300826
|
13:35 - 1396/11/16
نسخه چاپی
هیأت‌ رئیسه حق ندارد مانع طرح سؤال از رئیس‌جمهور شود/ بیشتر نمایندگان طرح سؤال از روحانی را امضا کردند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: قانون این اجازه را به هیئت رئیسه نمی‌دهد که از مطرح شدن سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور جلوگیری کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهاب نادری نماینده مردم پاوه و ثلاث باباجانی با اشاره به موانع بر سر راه طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن علنی با بیان اینکه بنده نیز پیشتر تذکری خطاب به رئیس‌جمهور داشتم٬ اظهار داشت: این حق نمایندگان است که از رئیس جمهور در خصوص مسائل مختلف از جمله وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور شرایط معیشتی مردم وضعیت اشتغال جوانان و... سوال کنند.

وی با بیان اینکه تا جایی که مطلع هستم امضای بیشتر نمایندگان در پای طرح سوال از رئیس‌جمهور آمده است افزود: باید این سوال به صحن علنی بیاید و قانون این اجازه را به هیئت رئیسه نمی‌دهد که از مطرح شدن این سوال جلوگیری کنند.

نماینده مردم پاوه در پایان با بیان اینکه مردم خواستار مطالباتشان از مسئولین در کف خیابان‌ها بودند٬ خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند ما به عنوان خادمان آن‌ها مطالبات شان را در مجلس پیگیری کنیم از این رو این حق را داریم که در خصوص پیگیری این مطالبات از مسئولین اجرایی کشور سوال کنیم ولو آن شخصیت اجرایی کشور یعنی رئیس جمهور باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد