وزیر سابق اطلاعات در قم:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و حاکمیت است/ دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی از طریق مشکلات اقتصادی است

کد خبر: 300823
|
11:01 - 1396/11/16
نسخه چاپی
دشمن به دنبال ایجاد شکاف طبقاتی بین مردم و حاکمیت است/ دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی از طریق مشکلات اقتصادی است
اسلام آبادخبر: وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه برخی در داخل به دنبال اتصال به آمریکا هستند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه بین مردم و حاکمیت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی شب گذشته در سلسله برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم با اشاره به اینکه امام با انقلاب به گفته خودش سه ماموریت داشت، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری مسلمین در دنیای اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) سه ماموریت امام خمینی(ره) با انقلاب بود.

وی ادامه داد:امروز بیداری های مسلمین در دنیای اسلام در دنیا شکل گرفته است و نمونه های آن مانند عراق، یمن و بحرین می باشد که البته هزینه هایی هم دارد که هزینه آن هم شهادت شهیدانی همچون همدانی، حججی و... می باشد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه در هر معقوله که بخواهیم موفق شویم باید هزینه کنیم، گفت: در ماموریتی که امام خمینی(ره) آن را طراحی ، اجرا و مدیریت کرد و امروز به دست ما رسیده است، آیا دشمن و استکبار ساکت نشسته است؟

وی افزود:دشمن در این زمینه پنج برنامه طراحی کرده است و بر روی آنها در تمام ابعاد سرمایه گذاری نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی با اشاره به اینکه امروز آمریکا و اروپا در مسائل تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به بن بست رسیده است، بیان داشت: دشمنان اسلام هراسی را در دنیا راه انداخته اند اما این مسئله باعث شده است تا اندیشمندان به سمت قرآن و اسلام سوق پیدا کنند.

انقلاب اسلامی عامل فروپاشی آمریکا خواهد بود

وی عنوان داشت: امروز همه علاقمندان و اندیشمندان دنیا عامل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی ایران اعلام کرده اند به همین دلیل آنها برای مقابله با انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به برنامه های دشمن علیه ایران،خاطرنشان کرد:اولین هدف و برنامه دشمن تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دین در اداره جامعه می باشد که با این اقدام می خواهند سکولار را در جامعه حاکم کنند.

وی ادامه داد: دشمن در این زمینه شدیدا در حال سرمایه گذاری است که از نمونه های آن به وجود آوردن داعش با میلیارد ها دلار می باشد که از طریق آن می خواست دین جعلی را به میدان بیاورد.

برخی مسئولین بجای استفاده از نسخه های داخلی به نسخه های بیرونی تکیه کرده اند

مصلحی با اشاره به هدف دوم دشمن خاطرنشان شد: دشمن در تلاش هست با بسترسازی برای پذیرش نسخه های بیرونی نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد به همین دلیل برخی مسئولین به نسخه های بیرونی تکیه زده اند و نسخه های داخلی را نادیده می گیرند.

وی افزود: نسخه اقتصاد مقاومتی یعنی این که ما در مسئله اقتصاد در حال جنگ با دشمن هستیم که باید در این زمینه لباس رزم بپوشیم و با پشت میز نشینی این مشکلات حل نخواهد شد.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: برخی از افراد داخلی به دنبال ادغام نظام جمهوری اسلامی در نظام جهانی سرمایه‌داری هستند و در این راستا برنامه‌های عملیاتی بسیاری را در سطح کشور دنبال می‌کنند که یکی از این برنامه‌ها استفاده از نخبگان غرب‌گراست درحالی‌که این موضوع‌ها خلاف آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

منزوی کردن و به حاشیه بردن نخبگان اصیل انقلابی از اهداف دشمن است

وی تلاش برای منزوی کردن و به حاشیه بردن نخبگان اصیل انقلابی را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و افزود: افرادی در داخل کشور برای محقق شدن این هدف دشمن تلاش می‌کنند؛ اکنون به دنبال خارج کردن حزب‌اللهی‌ها از میدان هستند به همین علت رهبری گفته‌اند که انقلابی‌ها باید آتش به اختیار عمل کنند.

مصلحی با اشاره به اینکه نفوذی‌هایی در داخل کشور در حال برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف دشمن هستند، ابراز داشت: مقوله نفوذ بسیار قابل توجه و بررسی است، طی پنج سال اخیر رهبر انقلاب اسلامی در هر سخنرانی خود به مقوله نفوذ می‌پردازند اما برخی از افراد همچنان نسبت به این مقوله بی‌توجه هستند.

ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت از اهداف دشمن است

وی با اشاره به اینکه ایجاد مانع برای صدور انقلاب اسلامی و جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی یکی دیگر از اهدافی است که دشمن دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت از دیگر اهداف دشمن می باشد.

وزیر سابق اطلاعات عنوان داشت: ایجاد شکاف میان مستضعفان و حاکمیت یکی از اولویت‌های دشمن است چراکه به خوبی می‌داند این افراد هستند که می‌توانند یک انقلاب را رقم بزنند، همانطور که بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) آینده بشر برای مستضعفان است.

وی ادامه داد: در فتنه 88 استکبار متوجه شدند که متوسط به بالا را به خیابان‌ها کشاند اما نتوانست تاثیری بر قشر مستضعف جامعه داشته باشند به همین دلیل تلاش خود را بر روی قشر متوسط رو به پایین قرار داده است.

مصلحی با اشاره به تضعیف قدرت ملی از اهداف دیگر دشمن است، بیان داشت: مدیریت انقلاب اسلامی کار ساده‌ای نیست و در راستای رسالت انبیای الهی است، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی در شرایطی همانند شرایط دوران پیامبر اسلام(ص) قرار دارند.

دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی از طریق مشکلات اقتصادی است

وی گفت: دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی با استفاده از افزایش مشکلات اقتصادی است، در اغتشاشات اخیر به دنبال زیرسوال بردن موفقیت‌های بین‌المللی ایران اسلامی بودند اما به‌خوبی مشاهده کردیم که مردم ایران با بصیرت و فهم مطلوب خط خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

وحدت جامعه، دشمن را به زانو در آورده است

وزیر سابق اطلاعات مقاومت در عرصه‌های مختلف را نیاز اصلی نظام اسلامی دانست و مطرح کرد: اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی تنها راه نجات انقلاب اسلامی است به همین علت افراد دغدغه‌مند و تابع رهبری باید برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، اکنون دیگر زمان سؤال کردن گذشته و دوقطبی کردن مردم توسط برخی از افراد نمی‌تواند کاربردی داشته باشد چراکه وحدت نیروهای انقلابی، دلسوزان و مردم دشمن را به زانو درآورده است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر انقلاب اسلامی نباید به اکثریت توجه داشته باشیم، اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با بی‌توجهی نسبت به اکثریت جامعه، پشتیبان حضرت علی(ع) ماندند و فریاد حق و ظلم‌ستیزی را سردادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد