سردارحاج عبداله ویسی از فرماندهان دفاع مقدس:

مشکلات کشور با مدیریت جهادی برطرف می شود/ فرهنگ شهادت در بین جوانان ما رشد نموده است

کد خبر: 300821
|
09:57 - 1396/11/16
نسخه چاپی
مشکلات کشور با مدیریت جهادی برطرف می شود/ فرهنگ شهادت در بین جوانان ما رشد نموده است
اسلام آبادخبر: سردارحاج عبداله ویسی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: : انقلاب اسلامی ما در آستانه 40 سالگی در حال شکوفایی است ، ولی ما از لحاظ مدیریت جهادی در کشور مشکل داریم.

به گزارشاسلام آباد خبر،  شب گذشته مراسم اولین  سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد دوازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمع کثیری از مردم اسلام آبادغرب در مسجد امیرالمؤمنین اسلام آبادغرب برگزار شد.

 


 
سردارحاج عبداله ویسی از فرماندهان دفاع مقدس در یادواره این شهید والامقام گفت: امروز ما شاهدیم خون پاک شهید جوانان را دعوت می کند  و در ایام فاطمیه می گوییم که مفتخریم که چنین بانویی را در اسلام داریم که باعث افتخار و حقانیت دین اسلام است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب،  دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، افزود: شهدا همه به هم متصل هستند ایشان مرید امام(ره) و رهبری هستند.

 


این یادگار دفاع مقدس اظهار کرد: سکاندار انقلاب اسلامی دست پرورده بنیانگذار جمهوری اسلامی است که با همان منش و روش بلکه با شرایط مشکل تر گذشته و آینده انقلاب برا برای ما تشریح می کند و اینکه با وجود تمام توطئه های دشمنان ، رهبری  می فرمایند من آینده روشنی را برای کشور می بینم، باید بدانیم منظور معظم له چیست.

 

 

وی با اشاره به ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی و استعمار آمریکا و غربی ها، گفت: بیش از 45 هزار نفر مستشار آمریکایی در ایران حق توحش می گرفتند  و اینها می خواستند حتی زبان فارسی را تغییر دهند که با جانفشانی آیت الله بروجردی موفق نشدند و امام خمینی(ره) طی 15 سال از 15 خرداد 42 تا سال 57 جوانانی را تربیت نمود که خون خود را برای انقلاب فدا کردند.

 

 

سردار ویسی با بیان اینکه حکومت اسلامی همطراز  ندارد ولی معارض دارد، گفت: دشمنان می خواهند با تشکیل گروهک هایی نظیر داعش، طالبان، جبهه النصره و ... برای حکومت اسلامی همطراز درست کنند ولی سخت در اشتباهند چون این گروهک های شکست خورده و منزوی قابل مقایسه با نظام قدرتمند اسلامی ما نیستند.
وی افزود: تفاوت انقلاب ما با انقلاب های سرخ و صنعتی دنیا در این است که انقلاب ما الهی و مطالبه اهل بیت(ع) است و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است و پشتوانه انقلاب اسلامی خود انبیاء هستند.

 

 

این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: در 25 بهمن 57 دو روز بعد از پیروزی انقلاب، ضد انقلاب پادگان مهاباد در کردستان را تصرف کردند و دفاع مقدس از همان زمان آغاز شد و رییس جمهور کشور در آن زمان شخصی لیبرال بود و ما در سخنان امام راحل همیشه می بینیم که فرموده اند؛ ما بدنبال عدل الهی هستیم و در این راه هیچ ترسی نداشت.
وی با بیان اینکه؛ امام(ره) اهل صلح بود، خاطرنشان کرد: امام (ره) در فرانسه فرمود؛  ما با آمریکا سرجنگ نداریم، اما از آمریکاه هم نمی ترسید و موقعی که جنگ شد فرمود ما مرد جنگیم.

 

 

سردار ویسی  تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در آستانه 40 سالگی در حال شکوفایی است ، ولی ما از لحاظ مدیریت جهادی در کشور مشکل داریم، هزینه ما در داخل کشور دلاری است، مسئولین ما با دلار حقوق می گیرند ولی ریالی به مردم حقوق می دهند.

وی با اشاره به رشد و توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، افزود: رشد علم و ارتباطات باعث کوچک شدن جهان شده است ، لذا مدیران ما باید فکر بزرگ داشته باشند.

 


این یادگار دفاع مقدس گفت: ما در شرایط حساسی هستیم و راه خروج از این پیچ خطرناک در مسیر انقلاب، اعتقاد به خدا، تصمیم هوشمندانه و مدیریت جهادی است.

وی با اشاره به رشد فرهنگ جهاد و شهادت در بین جوانان کشور، گفت: هر جوانی از هر محله ای که شهید می شود، جوانان دیگر جایش را می گیرند و راهش را ادامه می دهند.

 


سردار ویسی با اشاره به این سخن امام که فرمود؛ قدرت بسیج در جهان رها شده است ، اظهار کرد: امروز اندیشه امام به تحقق پیوسته، و ما می بینیم؛ تشکیل نیروهای مقاومت در جهان نظیر حشدالشعبی ، زینبیون، فاطمیون و ارتش وطنی در سوریه، اینها همه ندای امام(ره) است که در جهان گسترش پیدا کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد