رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

واگذاری 16 دستگاه وانت نیسان به مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 300781
|
08:21 - 1396/11/15
نسخه چاپی
واگذاری 16 دستگاه وانت نیسان به  مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از واگذرای 16دستگاه وانت نیسان به مددجویان کمیته امداد شهرستان خبر داد.

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان در گفتگو بااسلام آباد خبر، از واگذاری 16دستگاه وانت نیسان به مددجویان کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) تاکید ویژه ای بر توانمند سازی خانواده ها داشتند، از این رو سیاست کمیته امداد برمبنای توانمند سازی مددجویان شکل گرفته است که در این زمینه برنامه های متفاوتی برای مددجویان برنامه ریزی شده است.

 


وی برخودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تاکید کرد و افزود: با توجه به آنکه امسال سال اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال است، تقویت خانواده‌ها از لحاظ بنیه اقتصادی با زیربنای اشتغال اعضای خانواده را در دستور کار قرار دادیم.

 


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب درادامه اظهار داشت: 16 دستگاه خودرو نیسان به ارزش 4 میلیارد وهشتصد میلیون ریال، به صورت تسهیلات و با تخفیف 7 درصدی از طریق صندوق کارآفرینی امید واگذار شده‌اند.

 

 

محمد بیگزاده  تصریح کرد: این خودروها با هدف ایجاد اشتغال ، تقویت اقتصاد در مناطق محروم و روستایی و خودکفایی مددجویان کمیته امدادامام خمینی(ره)  شهرستان واگذار شده است.

 


وی با اشاره به اینکه این واگذاری در قالب توافق‌نامه دوجانبه میان کمیته امداد با صندوق کارآفرینی امید است، گفت: یکی از اهداف بسیار مهم کمیته امداد آن است که بتواند به مددجویان خود ابزار کار جهت توانمندی آنها ارائه کند تا آنها بتوانند معیشت مناسب داشته باشند.

 


گفتنی است، با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان ، فرماندار ، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، تعداد 16 دستگاه وانت نیسان حمل بار به مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب تحویل داده شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها