امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

انتقاد از نارضایتی مردم زلزله زده اسلام آبادغرب نسبت به عملکرد ستاد معین در شهرستان/آمدن و رفتن مسئولین فقط برای عکس و گزارش نباشد

کد خبر: 300774
|
09:35 - 1396/11/14
نسخه چاپی
انتقاد از نارضایتی مردم زلزله زده اسلام آبادغرب نسبت به عملکرد ستاد معین در شهرستان/آمدن و رفتن مسئولین فقط  برای عکس و گزارش نباشد
اسلام آبادخبر: روز گذشته امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه انتقاد شدیدی نسبت به عملکرد بنیاد مسکن معین در شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی مسئولین به نارضایتی مردم شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پایان خطبه دوم نمازجمعه روز گذشته با اشاره به وقوع زلزله در شب21 آبان 1396 در شهرستان اسلام آبادغرب گفت: زلزله ای در شهرستان آمد و ستادهایی تحت عنوان ستادهای معین تشکیل شد، وقتی می گویند ستاد معین یعنی ستادی یاریگر و کمک رسان، خدمت رسان، یعنی با توجه به اوضاع و احوال در شهرستان که دچار خسارت شده یک استان دیگر زحمت می کشد تحت عنوان ستاد معین به مردم خدمت نمایند.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: با تشکیل ستاد معین بنیاد مسکن در شهرستان برادران استان لرستان مستقر شدند و از زحمات ایشان برای این شهرستان تشکر می کنیم اما متاسفانه آنچنان باید و شاید از عملکرد این ستاد رضایت نداریم.

 

وی افزود: روزانه مردم نارضایتی خود را به دفتر ما منعکس می کنند، اگر شما آمده اید یار این شهرستان باشید باید خادم و خدمتگزار مردم باشید و به درستی به مردم خدمات بدهید و مردم را توجیه کنید، شما حق ندارید از موضع بالا با مردم سخن بگویید اگر قرار است اینکار را بکنید، جمع کنید بروید، برای چه آمده اید؟!

 

امام جمعه مردمی شهر شهیدان مرصاد تصریح کرد: وقتی کار مردم را به درستی انجام نمی دهید و سوال و جواب مردم را به درستی انجام نمی دهید، وقتی برای مردم استرس و اضطراب ایجاد می کنید، یک روز نوع 1 و نوع 2 و 3  و ... را مطرح می کنید.

 

وی افزود: از فرماندار شهرستان خواسته ام و می خواهم، بررسی نمایند اگر قرار است (بنیادمسکن معین) اینگونه با مردم رفتار نمایند، جمع کنند بروند و لزومی ندارد در شهرستان بمانند.

 

 

حجت الاسلام مهری خطاب به کارشناسانی که منازل زلزله زدگان را کارشناسی می کنند عنوان کرد: کارشناسان اینقدر مته به خشخاش نگذارند، مردم را اذیت و ناراحت نکنید، ساختمان مردم خسارت دیده و ای کاش این سخت گیری ناظران و مهندسان در زمان احداث می بود نه اکنون. اگر آن موقع اینقدر سخت می گرفتید، قطعا" مردم مظلوم استان کرمانشاه دچار این خسارات عظیم نمی شدند.

 

وی خطاب به مسئولینی که از مناطق زلزله زده بازدید نموده اند، گفت: امیدوارم این آمدن و رفتن ها فقط فیلم و عکس و گزارش نباشد و منتج به نتیجه بشود و خساراتی که برآورد کرده اند را به مردم بدهند و تسهیلات را هرچه سریعتر در اختیار بانک ها قرار دهند تا به دست مردم برسد و ساخت و سازها شروع شود تا بساط چادر و کانکس و حلبی آباد حاشیه شهرهای زلزله زده برچیده شود و روحیه امید  و نشاط به مردم  برگردد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: داغ مظلومیت این مردم از زمان جنگ بر دل مردم مانده و بیکاری حرف اول را در استان کرمانشاه می زند، طلاق، خودکشی، بزه های اجتماعی و همه اینها حرف دارند و امیدوارم مدیران، مسئولان، مجمع نمایندگان و آن نماینده  مجلسی که برای آزادی قلیان در قهوه خانه ها سخنرانی می کند برای مظلومیت این مردم و بیکاری نیز سخنرانی کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد