پیشتازی رزمندگان کُرد و اهل سنت در مبارزه با تکفیر/ شهیدان مدافع امنیت

کد خبر: 300690
|
10:50 - 1396/11/09
نسخه چاپی
پیشتازی رزمندگان کُرد و اهل سنت در مبارزه با تکفیر/ شهیدان مدافع امنیت
اسلام آبادخبر: شهیدان شعری و محمدی از رزمندگان دلاور کُرد و اهل سنت بودند که در عملیات ضد تروریستی به شهادت رسیدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، هفتم بهمن ماه بود که خبری مبنی بر درگیری با تروریست ها منتشر شد. این خبر حاکی از آن بود که یک گروه تروریستی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم شده است.

در این درگیری که 16 تروریست دستگیر شده و چند نفر نیز معدوم شدند.

در میان رزمندگان اسلام نیز 3 نفر به شهادت رسیدند. یک نفر از این شهدا اهل همدان و 2 نفر دیگر از رزمندگان کرد اهل سنت از اورامانات بودند. شهیدان والامقام "شعری" و "محمدی" اهل اورامانات بودند که در این عملیات ضدتروریستی حضور داشته و به شهادت رسیدند.

امنیت را مدیون شهدای مدافع امنیت هستیم

اقدام به موقع و مناسب اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات در تار و مار کردن تروریست ها، واکنش های متعددی را در میان مردم و به خصوص جوانان داشته است.

یکی از دانشجویان کرمانشاهی در خصوص این اقدام رزمندگان اسلام در مقابل تروریست ها به خبرنگار مرصاد گفت: هر وقت چنین اخباری را می شنوم به ایرانی بودن خود افتخار می کنم، زیرا می فهمم که ایران اسلامی ما آنچنان قدرتمند است که دست تروریست ها را از خاک ما کوتاه می کند.

وی افزود: در شرایطی که در کشورهای دیگر تروریست ها هرکاری دلشان خواسته انجام داده اند، اما در خاک ایران عزیز به برکت خون شهدا و قدرت نیروهای حافظ امنیت، این تروریست ها نتوانستند کاری از پیش ببرند. در حقیقت باید گفت که امنیت امروزمان را میدون شهدای مدافع امنیت هستیم.

اثبات دوباره اقتدار سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات

یکی از شهروندان کرمانشاهی نیز در خصوص عملیات ضدتروریستی اخیر به خبرنگار مرصاد گفت: عملیات اخیر بار دیگر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات را اثبات کرد.

وی افزود: این عملیات به تروریست ها این پیام را داد که فکر نفوذ به داخل ایران را از مغزشان دور کنند.

تروریستها قصد انجام عملیات در شهرهای مرزی و مرکزی را داشتند

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران طی گفتگویی جزئیاتی از عملیات  قرارگاه نجف اشرف علیه تیم تروریستی وابسته به داعش در منطقه غرب کشور را اعلام کرد.

پاکپور گفت: در این عملیات که در غرب کشور صورت گرفت، 16 تروریست دستگیر شده و چند نفر نیز معدوم شدند.

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه، در این عملیات که در منطقه «بمو» صورت گرفت، 3 نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پاکپور گفت: این تروریستها قصد انجام عملیات در شهرهای مرزی و مرکزی را داشتند.

1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد