سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب تشریح کرد:

چگونگی هزینه کرد 225 میلیون تومان برای دو باب سرویس بهداشتی عمومی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 300653
|
11:14 - 1396/11/08
نسخه چاپی
چگونگی هزینه کرد 225 میلیون تومان برای دو باب سرویس بهداشتی عمومی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در پی واکنش های متعدد مردم و رسانه ها در شبکه های اجتماعی در خصوص هزینه کرد 225 میلیون تومان برای دو باب سرویس بهداشتی عمومی در اسلام آبادغرب، سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب این موضوع را تشریح کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بهروز جلیلیان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب جوابیه ای در پاسخ به سوالات مطرح شده در شبکه های اجتماعی منتشر کرد؛

 

وی در پاسخ چنین آورده که از سه سوال مطرح شده توسط «کمپین دلسوزان» ، سوالات دوم و سوم مربوط به حوزه مسئولیتی شورای شهر می باشد که در زیر به تفصیل پاسخ داده می‌شود:

 


سوال دوم : در جلسه ی مورخ 96/5/8 که با هماهنگی آقای دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم محترم حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و با حضور مهندس خندان دل ریاست وقت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،مهندس نوری شهردار اسلام آباد و آقایان مرزبان بخشم و محمد خلف صیادان به نمایندگی از شورای اسلامی شهر اسلام آباد و مهندس محمدی زاده مدیریت پسماند اسلام آباد غرب تشکیل شد مصوب گردید که سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از محل کمک های بلاعوض اعتبارات زیر را به حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو اختصاص دهد:


1 - اخذ اعتبار دو و نیم میلیارد تومانی برای تسریع پروژه بازیافت شهرداری ها و دهیاری ها.
2 -تخصیص اعتبار ویژه اربعین حسینی به شهرداری ها و دهیاری های حوزه انتخابیه اسلام آباد و دالاهو به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان.
3 -تخصیص اعتبار خرید قیر رایگان برای آسفالت معابر حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو به مبلغ پانصد میلیون تومان .
بهروز جلیلیان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب افزود:
از مبالغ ذکر شده فقط بابت اعتبار ویژه اربعین حسینی آنهم تنها مبلغ دویست و بیست و پنج میلیون تومان به شهرداری اسلام آباد غرب تعلق گرفت که بابت ساخت دو باب سرویس بهداشتی هزینه گردید.
پاسخ سوال سوم :
در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب در مورخ 96/11/4 که در محل شورای شهر برگزار گردید مصوب شد شهرداری برای کلیه نیرو های خدماتی اعم از پیمانی و شرکتی فیش حقوق صادر گردد.این مصوبه از پایان بهمن ماه 96 اجرا خواهد گردید.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آباد خبر، انتشار این خبر در کانال تلگرامی شورای شهر ابهامات جدیدی را برای مردم به وجود اورد و در پی واکنش های متعدد مردم و رسانه ها در شبکه های اجتماعی در خصوص هزینه کرد 225 میلیون تومان برای دو باب سرویس بهداشتی عمومی در اسلام آبادغرب، سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب این موضوع را تشریح کرد.

 

بهروز جلیلیان ، سخنگوی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب در پاسخ به ابهامات گفت: یکی از سوالات مطرح شده درباره بودجه دریافتی شهرداری اسلام آباد از محل کمک های بلاعوض سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بود که عنوان کردیم فقط مبلغ 225 میلیون تومان بابت اعتبار ویژه اربعین حسینی به شهرداری وصول گردید که بابت ساخت 2 باب سرویس بهداشتی هزینه شد و در گزارش قبلی بخاطر جلوگیری از اطاله کلام از ذکر جزئیات آن پرهیز شد اما اکنون بخاطر ابهام ایجاد شده لازم است جزئیات آن به اطلاع همه مخاطبین عزیز برسد:


1-هرکدام از دو باب سرویس بهداشتی دارای 10چشمه می باشد که در مبادی ورودی و خروجی شهر (پشت میدان بار و روبروی ترمینال سابق کرند غرب) واقع می باشند.


2-در کنار هر سرویس بهداشتی یک باب بوفه بهداشتی نیز ساخته شده است و مساحت هر کدام 95 متر مربع و در کل 190 متر مربع می باشد.


3-از محل صرفه جویی در ساخت سرویس های بهداشتی 2000متر لوله گذاری پلی اتیلن برای سیستم آبیاری قطره بارانی و آماده سازی 12000 متر مربع جهت اجرای فضای سبز از حد فاصل میدان بار تا باغ نجفی صورت گرفت که در گزارش قبلی عنوان نشده بود.

 


جلیلیان ضمن تقدیر و تشکر از روحیه پرسشگری و مطالبه گری اصحاب رسانه نسبت به موضوع، اظهار کرد: از فعالین عزیز این عرصه دعوت می شود روز یکشنبه مورخ 96/11/8 جهت بازدید از اقدامات انجام شده راس ساعت 16 در محل شورا حضور بهم رسانند.ضمنا اسناد هزینه های مربوطه در شهرداری موجود است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها