فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

مديراني كه تعهد اشتغال خود را محقق نساخته اند امسال پایان مدیریتشان است

کد خبر: 300622
|
16:30 - 1396/11/05
نسخه چاپی
مديراني كه تعهد اشتغال خود را محقق نساخته اند امسال پایان مدیریتشان است
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب گفت: هر مديري تعهد اشتغال خود را تا پايان سال محقق نكند پايان سال 96 پايان مديريتش در اين شهرستان خواهد بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تعهد اشتغال دستگاههاي دولتي تا اين لحظه 103 درصد محقق شده اما تعدادي از دستگاهها با تلاش خود از تعهد خود هم بيشتر اشتغالزايي كرده اند و اعلام ميكنيم همه مديراني كه تاكنون تعهد اشتغال خود را محقق نساخته اند پايان سال 96 پايان كاراين عزيزان در شهرستان خواهد بود.

 


 کریمی بیان کرد: هم اكنون تسهيلات لازم براي اشتغال  فراهم است و دربحث مشاغل روستايي  علاقمندان مي توانند باارائه طرحهاي دام پروري و باغداري و در مشاغل خانگي صنايع دستي  از اين تسهيلات بهره مند شوند.

 


وی افزود: تهديد زلزله امروز براي مناطق زلزله زده اين فرصت را فراهم كرده است كه صنعتگران بتوانند از تسهيلاتي كه به استان به مبلغ 600 ميليارد تومان اختصاص يافته بهره مند شوند و در اين راستا مي توانيم براي صنايع غير فعال هم براي راه اندازي مجدد تسهيلات ارائه نمائيم و در همين راستا امروز مبلغ 15 ميليارد تومان براي سرمايه در گردش كارخانه مانيزان با تعهد افزايش اشتغال به تعداد 83 نفر مصوب و همچنين كمك به راه اندازي  مرغداري تخمي آقاي جوهري مبلغ 7 ميليارد تومان با تعهد اشتغالزايي 35 نفر و همچنين كمك به راه اندازي واحد توليدي فوم به مبلغ 150 ميليون تومانبا اشتغالزايي 22 نفر در اين جلسه مصوب مي شود كه انشاالله با پرداخت تسهيلات به اين 3 طرح جمعا140 نفر مشغول بكار خواهند شد.

 

 


كريمي افزود: همه اعتبارات  از محل تملك  دارايي امسال تحقق يافته و دستگاههاي اجرايي مكلفند در جذب اين اعتبارات  فعال باشند و اعتبارات هيچ دستگاهي نبايد از دست برود و از هيچ مديري نمي پذيريم در جذب اعتبارات تعيين شده كوتاهي كند.

 


فرماندار شهرستان گفت: اميدواريم در حوزه اشتغال با مساعدت هايي كه دولت محترم  به مناطق زلزله زده داشته است انشالله شاهد تحولات خوبي خواهيم بود و همه مديران بايد با دلسوزي و كار شبانه روزي  مزاياي تسهيلات اشتغال زايي را براي مردم عزيز بويژه روستائيان تشريح نمايند تا بتوانيم از اين فرصت هاي ايجاد شده بيشترين بهره برداري را براي كار و توليد فراهم نمائيم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد