در اقدامی عجیب صورت گرفت؛

استعفای یک معاون استاندار به دلیل اثبات تقلب علمی/ چهره اصلاح طلبی که فرد دیگری را جای خود به جلسه امتحان فرستاد!

کد خبر: 300510
|
09:25 - 1396/11/01
نسخه چاپی
استعفای یک معاون استاندار به دلیل اثبات تقلب علمی/ چهره اصلاح طلبی که فرد دیگری را جای خود به جلسه امتحان فرستاد!
اسلام آبادخبر: مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی نیز به واسطه اثبات تقلب علمی از سمت خود استعفا داده و جایگاه خود را به فرد دیگری واگذار کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای تقلب علمی و مدارک جعلی برخی مسئولان و مدیران مناصب مختلف دولتی در طول سال های گذشته همواره سر و صداهایی برپا کرده و در اکثر اوقات نیز منجر به برکناری یا استعفای مدیر متخلف شده است.

 

آن طوری که برخی رسانه ها گزارش داده اند، در تازه ترین مورد از این اقدامات، مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی نیز به واسطه اثبات تقلب علمی از سمت خود استعفا داده و جایگاه خود را به فرد دیگری واگذار کرده است.

 

با استعفای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، مقام عالی دولت در استان با صدور حکمی، سرپرست معاونت سیاسی استانداری را منصوب کرد و محمود ثمینی فرماندار بجنورد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

 

این خبر در حالی منتشر شد که کانال اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی نیز در خصوص چگونگی برکناری معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی نوشت: در دوره قبل آزمون زبان مخصوص دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد موسوم بهept، مهرداد ابراهیمی با زد و بند با یکی از موسسات زبان، فردی به نام قاسم.ف را به جای خود روانه ازمون زبان در دانشگاه آزاد می کند. قاسم.ف با کارت ملی مهرداد ابراهیمی و کارت ورود به جلسه وی، بر صندلی امتحان می نشیند.اما با هوشیاری مسئولان حوزه امتحانی شناسایی و اخراج می شود.

 

پس از اخراج قاسم.ف و صورتجلسه کردن تقلب نامبرده، رایزنی ابراهیمی به جایی نرسید و چند روز پس از امتحان، به صورت اتفاقی خبر به استان رسید.اما با توجه به مستند نبودن خبر و احتمال دروغ بودن و به حرمت آبروی دیگران منتشر نشد.با پرس و جوی گسترده، اواخر هفته پیش خبر تقلب تایید و سندیت آن نیز مشخص شد.لذا بازهم صرفا بدون نام بردن از کسی در گروه آیین گفتگو و کانال ایین شهر امید اشاراتی به آن شد.

 

پس از خبردار شدن استاندار و قطعیت صحت خبر برای وی، چند روزی طول کشید که اقدامی انجام شود و سرانجام مهرداد ابراهیمی بدون عذرخواهی از جامعه علمی مجبور به استعفا شد و طبق اخبار و شنیده های موثق وی اجباراً بازنشسته شده است.
 

نکته جالب توجه نیز اینجاست که مقام مستعفی از جمله چهره های اصلاح طلب استان نیز به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد