نماینده سرپل ذهاب در تذکر به رئیس جمهور:

مصوبات دولت جوابگوی نیمی از زلزله زدگان هم نیست

کد خبر: 300490
|
12:02 - 1396/10/28
نسخه چاپی
مصوبات دولت جوابگوی نیمی از زلزله زدگان هم نیست
اسلام آبادخبر: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات دولت جوابگوی نیمی از زلزله زدگان هم نیست، گفت: بنیاد مسکن در برآورد نیاز مردم زلزله زده کم لطفی کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  فرهاد تجری در نشست علنی چهارشنبه، 27 دی ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: در سرمای زیرصفر درجه در مناطق زلزله زده کانکس‌های واگذار شده جوابگو نیست. با توجه به ضوابط در نظرگرفته شده برای توزیع کانکس، 40 درصد مردم به کانکس مجهز نشده‌اند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بازسازی و افزایش تسهیلات به مردم زلزله‌زده ضروری است، اظهار داشت: بنیاد مسکن در زمینه برآورد اولیه کم لطفی کرده است و اکنون مشخص شده نیاز مردم برای تأمین مسکن دو برابر شده است و مصوبات دولت جوابگوی تنها نیمی از افراد آسیب دیده است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به تعیین تکلیف پرداخت  کمک بلاعوض به واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی مناطق زلزله زده اقدام کند.

این نماینده مجلس ضمن تأکید بر اینکه دولت باید مصوبات خود را اصلاح کند، گفت: وزارت نیرو نیز باید برآورد دقیقی از پرداخت خسارت به چاه‌های آب آسیب دیده در زلزله کرمانشاه داشته باشد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت:پرداخت حقوق بسیجیان و ایثارگران باید بر اساس قانون باشد و همچنین باید مشکل رزمندگان دفاع مقدس در حوزه ارتش را که صورت سانحه ندارند،برطرف شود.

منبع: خانه ملت

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد