مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان اسلام آبادغرب خبر داد:

توزیع سبد حمایتی به ارزش 750 میلیون ریال در بین خانواده های زندانیان نیازمند اسلام آبادغرب

کد خبر: 300461
|
09:46 - 1396/10/24
نسخه چاپی
توزیع سبد حمایتی به ارزش 750 میلیون ریال در بین خانواده های زندانیان نیازمند اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب از توزیع سبد حمایتی به ارزش 750 میلیون ریال در بین 150 خانواده زندانیان نیازمند اسلام آبادغرب خبر داد.

محمد امانیان مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد: انجمن حمایت  زندانیان شهرستان اسلام آبادغرب در حمایت از 150 خانوار تحت پوشش این انجمن، اقدام به توزیع بسته های حمایتی شامل البسه، اقلام خوراکی، پتو، زیرانداز و ظروف تهیه غذا به ارزش هر سبد 500 هزار تومان در بین خانواده زندانیان شهرستان اسلام آبادغرب نمود.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: ارزش ریالی این سبدهای حمایتی در مجموع بالغ بر 750 میلیون ریال می باشد که با همکاری و مساعدت مدیرجمعیت هلال احمر شهرستان با انجمن حمایت زندانیان  اسلام آبادغرب تهیه گردیده است.

 

امانیان خاطرنشان کرد: در 6 ماه گذشته 30 خانواده به آمار خانوارهای تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان اضافه گردید که این زندانیان شامل زندان های سایر شهرهای کشور نیز می باشد که خانواده ایشان در اسلام آبادغرب زندگی می کنند.

 

وی اضافه نمود: این بسته های حمایتی شامل خانواده زندانیان فراری نمی شود که با هر وضعیتی مرخصی گرفته و در معرفی به زندان غیبت نموده اند.

 

 

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: انجمن حمایت زندانیان با توجه به ماهیتی که دارد باید از خانواده زندانیان حمایت کند و پایه این انجمن بر مبنای مردم و خیرین بنا گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده‎های زندانیان نقشی در ارتکاب جرم ندارند، از همین رو حمایت از آنها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: انجمن حمایت از زندانیان استان نیز با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی خدمات مربوط را به این گروه ارائه می‌دهد و در مناسبت ها و ایام مختلف سال با شناسایی خانواده های ضعیف و نیازمند این قشر بصورت ماهیانه و غیر ماهیانه کمک های نقدی، غیر نقدی ، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان به ایشان ارائه می گردد.

 

محمد امانیان با بیان اینکه کمک و حمایت از خانواده های زندانیانی که سرپرستی ندارند، یک عامل پیشگیری کننده از مفاسد این خانواده ها و محیط جامعه است، گفت: شماره حساب انجمن حمایت زندانیان اسلام آبادغرب  0106410767004 نزد بانک ملی  آماده دریافت کمک های مردمی خیرین و مردم نوع دوست شهرستان می باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها