مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مطرح کرد:

پرداخت 2000 فقره تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه/ ساخت 3 مدرسه و 3 خانه بهداشت

کد خبر: 300388
|
10:20 - 1396/10/18
نسخه چاپی
پرداخت 2000 فقره تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه/ ساخت 3 مدرسه و 3 خانه بهداشت
اسلام آبادخبر: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، از پرداخت 2000 فقره تسهیلات به زلزله زدگان استان و همچنین ساخت 3 مدرسه و 3 خانه بهداشت در روستاهای زلزله زده توسط این بانک در استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمد صفا میرزایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این بانک در راستای مددرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، ابراز داشت: از طرف بانک مهر ایران به منظور التیام بخشیدن به آلام مردم زلزله زده میزان 2 هزار فقره تسهیلات 50 میلیون ریالی جهت نیازهای اساسی پرداخت خواهد شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: تا کنون در شهرستانهای سرپلذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و گیلانغرب استارت پرداخت 800 فقره وام زده شده است.

وی اظهار داشت: تعداد 19 هزار فقره وام به مبلغ 1100 میلیارد ریال در این بانک مشمول امهال شده که با معرفی ستاد بحران قابل عملیاتی شدن است.

ساخت 3 باب خانه بهداشت و 3 مدرسه در روستاهای زلزله زده

میرزائی خاطر نشان کرد: همچنین 3 باب خانه بهداشت هرکدام به ارزش 150 میلیون تومان و 3 باب مدرسه روستایی هر کدام به ارزش 150 میلیون تومان و در مجموع 900 میلیون تومان، قرار است از طرف بانک مهر ایران ساخته شود.

وی از حضور نیروها و کارمندان بانک در ساعات اولیه وقوع حادثه در مناطق زلزله زده خبر داد و اذعان داشت: تامین 72 هزار بطری آب، 100 هزار قرص نان، 29 هزار پاکت آبمیوه، 42 هزار بسته کیک و کلوچه، پتو، شیرخشک، دارو و ... از دیگر اقدامات بود.

به گفته مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، برای رفاه حال آسیب دیدگان زلزله، 2 موکب از طرف بانک مهر ایران جهت کمک رسانی در شهرستانهای قصرشیرین و سرپلذهاب دایر شده است.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: پرسنل بانک قرض الحسنه در سراسر کشور در یک اقدام شایسته 4700 روز حقوق کارکنانش را به مبلغ 2 میلیارد و 820 میلیون ریال به زلزله زدگان اهدا کرد که سهم کارکنان استان کرمانشاه از این اقدام 419 روز حقوق بود.

میرزائی گفت: با وجود اینکه در این حادثه شعب ما در شهرستانهای زلزله زده آسیب فراوانی دیدند، اما در کوتاهترین زمان نسبت به راه اندازی آنها اقدام کردیم.

وی میزان خسارت وارده به شعبه سرپلذهاب را 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دیگر شعب ما در شهرستانهای سرپلذهاب، قصرشیرین و دالاهو حدود یک میلیارد تومان خسارت دیده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، تعداد شعب بانک مهر در استان کرمانشاه را 21 شعبه عنوان کرد و افزود: از این تعداد 15 شعبه مربوط به شهر کرمانشاه است.
وی افزود: از ابتدای فعالیت در استان تا کنون این بانک 132 هزار فقره تسهیلات به ارزش 8 هزار میلیارد پرداخت کرده است که از این میزان 12 هزار و 616 فقره تسهیلات به مبلغ 480 میلیارد ریال اختصاص به وام ازدواج دارد.

میرزایی ابراز داشت: بانک مهر ایران تسهیلات با بهره 4 درصدی جهت وام ازدواج، تامین جهیزیه، هزینه درمان، تحصیل و اشتغال مددجویان بهزیستی تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در پایان اظهار داشت: این بانک آمادگی لازم را برای پرداخت وام ازدواج به مدت یک هفته دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد