استاندار کرمانشاه خواستار شد:

دعوت از سُفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران برای حضور در کرمانشاه

کد خبر: 300368
|
21:30 - 1396/10/17
نسخه چاپی
دعوت از سُفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران برای حضور در کرمانشاه
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه دعوت از سُفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: سفیران ۵۰ کشور خارجی که با ایران ارتباط خوبی دارند را می‌توانیم دعوت کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد جذب سرمایه گذاری استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر فرصت های سرمایه گذاری در استان، اظهار داشت: سرمایه گذارانی از کشور قطر در درخواست زمین برای راه اندازی مجتمع کشت و صنعت در کرمانشاه را دارند که سازمان جهاد کشاورزی باید پیگیر این موضوع باشد.

بازوند برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه و دعوت از سفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: سفیران ۵۰ کشور خارجی که با ایران ارتباط  خوبی دارند را می‌توانیم دعوت کنیم و از طریق مسئولان وزارات خارجه زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی را در استان فراهم کنیم.

وی خواستار استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاری در استان کرمانشاه شد و افزود: دستگاه های اجرایی استان، پروژه های خود را برای جذب منابع خارجی به وزارتخانه های متبوع اعلام کنند.

بازوند همچنین به زلزله اخیر استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در اثر این زلزله، ۳۰۰۰ نفر شغل خود را از دست دادند.

استاندار کرمانشاه گفت: مناطق ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و قصرشیرین را به منظور کمک به تسریع در روند توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق اجرایی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد