مدیر عامل جمعیت هلال‎احمر استان کرمانشاه مطرح کرد:

آغازمرحله دوم توزیع بسته یکماهه زلزله زدگان کرمانشاه از ۲۳ دی ماه

کد خبر: 300361
|
09:03 - 1396/10/18
نسخه چاپی
آغازمرحله دوم توزیع بسته یکماهه زلزله زدگان کرمانشاه از ۲۳ دی ماه
اسلام آبادخبر: مدیر عامل جمعیت هلال‎احمر استان کرمانشاه، از آغازمرحله دوم توزیع بسته یکماهه در بین زلزله زدگان استان از ۲۳ دی ماه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدرضا امیریان از آغاز اجرای دومین مرحله از توزیع بسته‌های یکماهه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان استان کرمانشاه از ۲۳ دی ماه امسال خبر داد.

وی اشاره ای نیز به بسته های توزیع شده در اولین مرحله از اجرای این طرح داشت و افزود: تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته یکماهه بین زلزله زدگان استان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بسته های دیگری نیز برای زلزله زدگان در حال آماده سازی است که در دومین مرحله از توزیع بسته های یک ماهه یعنی از ۲۳ دی ماه به آنها داده می شود.

وی در خصوص اعطای کمک های بلاعوض به زلزله زدگان هم گفت: منتظر تأیید اطلاعات مربوط به خانوارهای آسیب‌دیده هستیم.

امیریان تصریح کرد: مقرر شده که از محل کمک‌های دریافتی نقدی به خانواده‌هایی که اعضای خانواده خود را در زلزله از دست داده‌اند و یا در ۱۰ روز اول پس از زلزله فرزند آنها به دنیا آمده مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض داده شود.

 وی محل استعلام این موضوع را ثبت احوال و نهادهای ذیربط اعلام و ابراز امیدواری کرد تا پایان دی ماه این کمکها به مردم پرداخت شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها