کشف بیش از ۷۷ هزار نخ سیگار قاچاق/ قاپ زن حرفه ای در دام پلیس افتاد

کد خبر: 300320
|
13:14 - 1396/10/16
نسخه چاپی
کشف بیش از ۷۷ هزار نخ سیگار قاچاق/ قاپ زن حرفه ای در دام پلیس افتاد
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۷۷ هزار نخ سیگار قاچاق در دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: ماموران  کلانتری ۲۲ ظفر به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از توقیف آن ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق  کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک نفر نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ براری اظهارداشت: ماموران یگان فوریت ها در عملیاتی دیگر به یک دستگاه پراید که حامل بار قاچاق بود مشکوک شدند و در بازرسی از آن تعداد ۳۲ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ۲ محموله کشف شده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیری باند های عمده قاچاق کالا و ارز به صورت جدی دنبال می شود.

قاپ زن حرفه ای در دام پلیس افتاد 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری یک قاپ زن حرفه ای و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.  

سرهنگ "محمد رضا امیری" اظهارداشت : در پی  وصول یک فقره پرونده با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه به روش قاپ زنی با استفاده از موتورسیکلت  از یکی از کلانتریهای شهر کرمانشاه  موضوع در دستور کار ماموران پایگاه شمال پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و در  یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی عنوان کرد: متهم در بازجویی های فنی به ۱۵ فقره سرقت به روش قاپ زنی اعتراف کرده است.

سرهنگ امیری ادامه داد: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.

مصالحه ۸۵ درصدی پرونده های ارجاعی مشاوران پلیس اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از مصالحه ۸۹ درصدی پرونده های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان در ۹ماهه سال جاری خبر داد.  

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: با تلاش کارشناسان واحد مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان، ۸۵ درصد از پرونده های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری در ۹ ماهه سال جاری به سازش و مصالحه ختم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و بکارگیری مشاوران و مددکاران مجرب و متخصص توانسته است گام های مؤثری را در کاهش پرونده های قضایی و جرائم بردارد، تصریح کرد: مشاوران و مددکاران مستقر در کلانتری ها ضمن راز داری کامل با ریشه یابی علمی مشکلات، مشاوره های لازم را به مددجویان ارائه می کنند.

این مقام انتظامی یادآورشد: در ۹ماهه سال جاری تعداد بیش از هفصد پرونده به دایره مشاوره ومددکاری کلانتری ۱۱ و ۱۲ ارجاع شده است که از این تعداد پرونده اختلاف خانوادگی و درگیری سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند، که بطور کلی ۸۵ درصد پرونده به صلح و سازش انجامیده است.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تاکید کرد: واحد مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان به طور روزانه پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی و آسیب های اجتماعی هستند و شهروندان عزیز می توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحد مراجعه کنند.

پلیس مظهر امنیت در جامعه است 

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان دالاهو گفت: پلیس مظهر امنیت و اقتدار جامعه است و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.  

دکتر "شهرام لطیفی " در دیدار با فرماهده انتظامی شهرستان دالاهو اظهارداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمام وقایه مهم در انقلاب اسلامی  نقش پر رنگ و شایسته ای را ایفا کرده است.  

وی افزود، اگر امروز از نعمت امنیت برخورداریم به برکت زحمات مجموعه نیروی انتظامی در تمامی حوزه های اجرایی و انتظامی و عملیاتی و فرهنگی و اجتماعی است.  

این مقام علمی با اشاره به اینکه مجموعه نیروی اتتظامی یکی از نزدیک ترین نهادها به ولایت فقیه است، تصریح کرد: افتخار می کنم که چنین نیرویی با شکوه و با عظمت  در خدمت تامین امنیت کشور وجود دارد.

درادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در این راستا اخلاق محوری از وظایف است.

سرهنگ "ایرج علیمرادی" افزود: ایجاد امنیت در جامعه بدون همکاری همه آحاد جامعه با پلیس محقق نمی شود.

ناجا نیرویی ولایی است 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ناجا نیرویی ولایی و خدمت گذار است که مردم به صورت کامل به آن احترام می گذارند.  

"حسن سلیمانی" در جمع کارکنان انتظامی شهرستان هرسین، این نیرو  را نیرویی ولایی و خدمت گزار مردم دانست و از از زحمات  و تلاش آنان تشکر کرد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: نیروی انتظامی شهرستان با اقدامات ساختاری، فرهنگی و اجتماعی خود بهترین برخورد وخدمت رسانی را به مردم  دارد.

سلیمانی افزود:نیروی انتظامی کمترین نارضایتی را دارد و امنیت کشور و آرامش مردم را باید مرهون زحمات شبانه روزی این نیرو دانست.

سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این دیدار  گزارشی از عملکرد انتظامی شهرستان  ارائه کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد