یک روایت از بعدازظهر سیاه در تویسرکان؛

خودروی شاسی بلندی که یکی از لیدرهای اغتشاشگران با پلاک پیکان بود!

کد خبر: 300312
|
08:20 - 1396/10/16
نسخه چاپی
خودروی شاسی بلندی که یکی از لیدرهای اغتشاشگران با پلاک پیکان بود!
اسلام آبادخبر: یک منبع آگاه گفته که در جریان اغتشاشات تویسرکان، خودروی شاسی بلند یکی از لیدرهای اغتشاشگران با پلاک پیکان بود و همین امر سبب شناخته شدنش شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانادهم دی ماه سال جاری بود، که تعدادی از اراذل و اوباش در تجمعی غیرقانونی دست به تخریب اموال عمومی و حمله به جان و مال مردم زدند که به دنبال آن17 نفر از آنان که عمدتاً غیربومی بودند دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

هم مردم و هم منابع آگاه از حضور افراد غیربومی و همراهی تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار با آنان برای برهم زدن نظم عمومی خبر دادند.

سلاح های گرم و سرد نشان از آن داشت، که تنها لیدرهای اصلی با خون ریختن به دنبال ایجاد رعب و وحشت بودند، از آنجا که حضور افراد غیربومی در جمع اغتشاشگران مشهود بود، به گفت و گو با یک منبع آگاه در خصوص برخی خودروهای شناسایی شده نشستیم.

این منبع آگاه گفته در جمع آشوب طلبان بعدازظهر سیاه تویسرکان، خودرویی شاسی بلند هم در همان حوالی بوده که با یک استعلام متوجه شدند شماره پلاک یک پیکان است.

وی اظهار کرد: در این که برنامه ای از قبل طراحی شده برای برهم زدن آرامش و امنیت موجود در شهرستان تویسرکان طراحی شده بود، شکی نیست، چرا که هیچ گاه مردم تویسرکان هرچند با وجود گلایه مندی از اوضاع و احوال اقتصادیشان به خود اجازه نمی دهند که به تخریب اموال عمومی بپردازند و همشهریان خود را چه با اسلحه سرد و چه با اسلحه گرم تهدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد