مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی "فیلم فجر" به میزبانی کرمانشاه

کد خبر: 300311
|
10:12 - 1396/10/16
نسخه چاپی
برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی "فیلم فجر" به میزبانی کرمانشاه
اسلام آبادخبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای پنجمین مرتبه میزبان سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشار اسلامی استان کرمانشاه  با بیان اینکه امسال کرمانشاه میزبان سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود، گفت: این پنجمین مرتبه است که کرمانشاه میزبان این جشنواره می شود.

وی افزود: از سال 1391 تاکنون کرمانشاه میزبان چهار دوره جشنواره فیلم فجر بوده که متاسفانه در سال 1394 به دلیل کمبود اعتبارات از میزبانی این جشنواره محروم شد.

جعفری ادامه داد: این جشنواره امسال نیز برای پنجمین بار در استان برگزار می‌شود که هماهنگی‌های بعدی در خصوص برگزاری این جشنواره هم از هفته‌های بعد دنبال خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران 20 فیلم طی جشنواره فجر سال گذشته در استان خبر داد و گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم اکران تعداد مناسبی از فیلم‌های شاخص جشنواره را در استان داشته باشیم.

وی اعلام کرد: همانند سالهای گذشته اکران فیلم‌های سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در محل دو سینمای آزادی و فرهنگ خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد