قیام آذربایجان‌‌شرقی علیه فتنه‌‌گران؛

مردم اقصی‌‌نقاط استان هم‌‌صدا با تبریزی‌‌ها به آشوب «نه» گفتند/ حضور بی‌‌نظیر آذربایجانی‌‌ها در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات+تصاویر

کد خبر: 300296
|
05:35 - 1396/10/15
نسخه چاپی
مردم اقصی‌‌نقاط استان هم‌‌صدا با تبریزی‌‌ها به آشوب «نه» گفتند/ حضور بی‌‌نظیر آذربایجانی‌‌ها در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات+تصاویر
اسلام آبادخبر: ظهر امروز حماسه‌‌ای غیرقابل وصف سرتاسر آذربایجان‌‌شرقی را در برگرفت که در نوع خود کم‌‌نظیر بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر امروز مردم تبریز در محکومیت اغتشاشات اخیر بعد از اقامه نماز ظهر، حماسه‌‌ای دیگر رقم زدند و با شعار «تبریزلی‌‌لر قان ورر، ولایته جان ورر»، بار دیگر با آرمان‌‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این راهپیمایی با شکوه نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا، نماینده عالی دولت در استان و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

مردم تبریز با اعلام انزجار از اهانت آشوبگران به پرچم ایران، ولایت فقیه و تخریب اموال عمومی، طی شعارهایی خواستار برخورد با عوامل فتنه شدند و با مرگ بر آمریکا، انگلیس و مرگ بر آل‌‌سعود، نفرت‌‌شان را از سیاست‌‌های مداخله آمیز این کشورها در امور ایران نشان دادند.

در سایر شهرستان‌‌های استان نیز تجمعاتی با حضور گسترده مردم انقلابی آذربایجان برگزار شد که تصاویر آن را در ادامه می‌‌بینید.


"مرند"


"هشترود"


"هادی شهر"


"جلفا"


"ورزقان"


"میانه"


"بناب"


"عجب‌‌شیر"

"شبستر"

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها