در اعتراض به اغتشاشات اخیر؛

خروش سراسری مردم ایران به روز دوم رسید/ مشهد، ارومیه، بیرجند، اردبیل، اصفهان و شیراز هم به پا خاستند

کد خبر: 300283
|
14:35 - 1396/10/14
نسخه چاپی
خروش سراسری مردم ایران به روز دوم رسید/ مشهد، ارومیه، بیرجند، اردبیل، اصفهان و شیراز هم به پا خاستند
اسلام آبادخبر: مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در بسیاری از نقاط کشور در حال برگزاری است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

از صبح روز چهارشنبه بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود و امروز پنج شنبه نیز این راهپیمایی ها در شهرهایی مانند مشهد، بیرجند و شیراز هم برگزار شد.

اصفهان به حرمت خون شهید امنیت به پا خاست

 بعد از روزهای غبارآلودی که گذشت آسمان امروز اصفهان آفتابی است، آسمانی که تاکنون روزهای مه آلود و آلوده زیادی را به خود دیده ولی از آسمان بودنش نکاسته است.

خروش این مردم امروز همه روزنه‌ها را خواهد بست، همه راه‌های نفوذی که بی‌واسطه و با واسطه ایجاد شده را مسدود خواهد کرد، امروز روز دیگری با بدرقه شهیدی از جنس امنیت در تاریخ این شهر ماندگار می‌شود تا ثابت کند اصفهان کوفه نیست.

مرگ بر آمریکا ورد زبان امروز مردمی است که از بادهای مخالف نترسیده‌اند، آن‌ها که به بهانه همراهی با دلسوزان معیشت مردم، آسمان این شهر را غبارآلود کردند و خون پاسداری از جنس شهید حججی و شهید کاظمی را بر زمین ریختند.

امروز اگر اشکی از دیده‌ای روان می‌شود به سبب مظلومیت شهیدی است که هر روز به ارباب سلام می‌داد و آنگاه که بعد از نماز مغربش برای بازگشت امنیت به شهر شهیدان با آشوبگران رو به رو شد، مزد جهادش را گرفت.

شعارهای امروز بوی چهل سالگی و بلوغ یک انقلاب را می‌دهد، انقلابی که از انتقادها نمی‌ترسد اما با آنان که خواب آشفته برای این کشور دیده‌اند به ستیز برخورد خواهد کرد.

نسل اول انقلاب آنان که دفاعی مقدس را تجربه کرده‌اند، زودتر از دیگران در میان جمعیت حاضر شده‌اند تا نشان دهند حتی اگر یک پا داشته باشند اما با قامتی راست تمام قد پای این نظام ایستاده‌اند و با جانبازی‌شان آماده سربازی در رکاب رهبر و شهادت هستند.

این ملت چهل سال است که بیدار است و خواب راحت را از چشمان دشمنانش گرفته، چهره‌های این مردم یک دست مصمم است و اگر چه ظواهر با هم متفاوت است اما در باطن یکرنگی موج می‌زند.

پیکر شهید پیشاپیش جمعیت قرار می‌گیرد و آیت‌الله مهدوی نماز را اقامه می‌کند، به ذکر «ان کان محسنا» که می‌رسد، اشک با تکبیر گره می‌خورد و قدردانی از شهید با اقامه نماز مردم تجلی می‌یابد.

مسیر خیابان طالقانی اکنون میزبان خروش مردم است، کسانی که حمایت از نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند.

روحانی جوانی که با پای شکسته آمده در گوشه‌ای از مسیر بر روی صندلی چرخدارش توقف کرده تا بر روی کاغذی تذکری را بنویسد: «ما پای انقلاب و رهبری ایستاده‌ایم».

شمس‌آبادی با خیل عظیم مردم طی شده و کوچک و بزرگ تا پای میدان انقلاب ایستادند و تکبیرهای قطعنامه را با صدای بلند فریاد زدند.

شهید شاه سنایی را چند قدم بدرقه می‌کنند و او را در گلستانی از شهید به خاک خواهند سپرد تا این مکان مقدس شهیدی از جنس امنیت را در کنار مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس در آغوش گیرد.

 

راهپیمایی مردم ارومیه در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم ارومیه همگام با مناطق مختلف کشورمان در راهپیمایی محکومیت آشوب و اغتشاشات اخیر شرکت کرده و به این ترتیب از اقدامات هنجارشکنان اعلام انزجار کردند.

آحاد مردم با سر دادن شعارهای ضداستکباری «مرگ بر صهیونیسم»، «مرگ بر آمریکا» در این آئین شرکت کردند.

نتیجه تصویری برای ایران

 

قیام مردم استان خراسان جنوبی علیه آشوب/ دست از ارزش‌هایمان نخواهیم کشید

 مردم بیرجند امروز بار دیگر برگ زرینی به افتخارات خود افزودند و با حضور در راهپیمایی برائت خود از فتنه و آشوب را به نمایش گذاشتند.

حضور باشکوه مردم بیرجند در این راهپیمایی ولایتمداری و داشتن روحیه انقلابی‌گری آن‌ها را به رخ همه دشمنان کشید و نشان داد که مردم این خطه با وجود هر مشکلی دست از آرمان‌ها و انقلاب خود نخواهند کشید.

مردم بیرجند با حضور خود در صحنه به همه دشمنان این مملکت نشان دادند که مسیر مطالبه‌گری بر حق از مسیر فتنه‌گری جدا است و نمی‌پذیرند که منافقین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با استفاده از مطالبات بر حق آن‌ها بخواهند به اهداف پلید خود برسند و بین نظام و مردم فاصله‌ای ایجاد شود.

سرچاهی نوجوان بیرجندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: امروز برای ناامید کردن دشمنانی مانند ترامپ به صحنه آمدیم تا به آن‌ها نشان دهیم که از نظام خود و انقلاب خود راضی هستیم.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران به بهانه مردم می‌خواهند به کشور ضربه بزنند، گفت: هدف دشمنان چیزی جز ناامید کردن مردم از انقلاب نیست، اما سربلندی، استقلال و امنیت ایران در گروی انقلاب اسلامی است.

عرفان‌منش نیز اظهار داشت: مردم ما مشکلات زیادی دارند اما قرار نیست زمانی که با مشکل مواجه می‌شویم خیلی سریع ارزش‌های خود را زیرسؤال ببریم.

وی با بیان اینکه آتش زدن پرچم، حسینیه و اموال عمومی ماهیت آشوبگران را به خوبی به همه نشان داد، افزود: تجمع مردم به خاطر بیان مسائل و مشکلات است که به مسؤولان از وضعیت نابه‌سامان خود بگویند و این اعتراض مردم به حق است تا مسؤولان را متوجه خود کنند.

این شهروند بیان کرد: مردم بیرجند در این راهپیمایی انزجار خود از فتنه‌گران را نشان می‌دهند و پاسخ محکمی به فرصت‌طلبانی که قصد سوءاستفاده از این مسائل را دارند، می‌دهند.

عرفان‌منش تصریح کرد: پس از فتنه 88 مقام معظم رهبری در مورد فتنه‌های دیگر هشدار دادند و با توجه به شرایط کشور و اینکه دشمنان زیادی داریم باید همیشه نسبت به هر مسئله‌ای حساس باشیم و نگذاریم که راه برای نفوذ دشمنانی مانند آمریکای جنایتکار فراهم شود.

وی ادامه داد: ترامپ تا چند وقت پیش همه مردم ایران را تروریست می‌خواند و امروز به یک‌باره حامی مردم شده و باید بدانیم که زمانی که دشمن به طرفداری از ما می‌آید نقشه شومی را در سر می‌پروراند.

عرفان‌منش تأکید کرد: انزجار خود از اغتشاشگران و دفاع از ولایت و رهبر معظم انقلاب را اعلام می‌کنیم و افرادی که اقدامات اغتشاشگران را با بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی در رسانه‌های خود منتشر کردند بهتر است تصاویر این حضور را نیز منتشر کنند.

اکبرزاده از دیگر شهروندانی که به همراه مادر خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود نیز در حالی‌که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌داد، گفت: ما اهل کوفه نیستیم که علی را تنها بگذاریم و تا آخرین نفسی که داریم پشتیبان ولایت فقیه خود خواهیم بود.

وی افزود: در این چند روز شاهد اهانت‌های بسیار زیادی به مقدسات خود بودیم و هیچ‌گاه غیرت یک مسلمان اجازه نمی‌دهد که به مقدسات او توهین شود.

این جوان بیرجندی با بیان اینکه حاضر نیستیم که امنیت خود را به سادگی و با آشوب‌‌های عده‌ای منافق از دست بدهیم، گفت: حضور در این راهپیمایی مانند 9 دی پایانی برای اغتشاشگران است تا بدانند که نمی‌گذاریم از مطالبات مردم بهره‌برداری سیاسی کنند.

اکبرزاده افزود: مسؤولان باید برای مردم تلاش کنند و حل مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار دهند چرا که اگر حمایت دولت و توجه آن‌ها به توانایی‌های داخل کشور باشد مشکلات به سادگی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن همیشه دشمنی خود را خواهند داشت اما تا زمانی که مردم بصیر هستند دشمن راه به جایی نخواهد برد.

«مردم ما بیدارند، از آمریکا بیزارند؛ دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست؛ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ مرگ بر آل‌سعود؛ مرگ بر منافق؛ فتنه‌گر بی‌حیا، ننگت باد؛ ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم؛ هیهات منا الذله؛ حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست؛ بیرجند ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است؛ ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم؛ نوکر آمریکایی همیشه زیرپایی» نمونه‌ای از شعارهای مردم غیور و ولایتمدار بیرجند در این راهپیمایی بود.

امروز در پرونده مردم بیرجند حضور با عظمت و ولایی دیگری ثبت شد و این حضور حماسی همچون حماسه 9 دی سند افتخار دیگری برای مردم بیرجند شد.

مردم با حضور خود حمایت قاطع از ولایت و انقلاب اسلامی را به خوبی نشان دادند و امید است که مسؤولان نیز قدر این حضور را دانسته و در رسیدگی به مطالبات مردم از هر تلاشی دریغ نکنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد