گرانی تخم مرغ و راه های ساده پیش رو!

کد خبر: 300274
|
12:59 - 1396/10/14
نسخه چاپی
گرانی تخم مرغ و راه های ساده پیش رو!
اسلام آبادخبر: با افزایش قیمت تخم مرغ در کشور مشخصاً اعتراضاتی نیز از سوی مردم به دولت وارد می شود، که این موضوع در کل جهان امری طبیعی و عادی است اما راه حل جلوگیری از تورم و افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم چیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشکلات اقتصادی همواره در مناطق محرومی همچون استان سیستان و بلوچستان مشاهده می شود، مشکلاتی که مسئولین تا کنون نتوانسته اند برای این معضلات چاره اندیشی کنند.

با افزایش تورم و گرانی در کشور نیز معمولا بر این مشکلات افزوده می شود و خانواده های نیازنمند مشکلات معیشتی خود را بیش از پیش احساس می کنند.

سالهاست کشور جمهوری اسلامی ایران، توسط کشورهای استعمارگر و زورگو دچار تحریم اقتصادی گردیده و این موضوع باعث شده تا راه های مختلفی پیش روی خانواده های ایرانی به وجود آید تا با تکیه بر خود مشکلات اقتصادی را رفع و از تحریم خارج شوند.

اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند آن را تحولی عظیم برای خارج شدن از وضعیت کنونی دانست، موضوعی که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید کرده اند.

با افزایش قیمت تخم مرغ در کشور مشخصاً اعتراضاتی نیز از سوی مردم به دولت وارد می شود، که این موضوع در کل جهان امری طبیعی و عادی است اما راه حل جلوگیری از تورم و افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم چیست.

یک کارآفرین در سطح حوزه سیستان در این خصوص گفت: افرادی در روستاها حضور دارند که بدون حمایت هیچ نهاد و سازمانی به فعالیت روزانه خود مشغول هستند این افراد با بهره گیری از روش زندگی سنتی روستایی روزانه تخم مرغ چند خانواده را در روز تامین می کنند.

علی رضا بارانی تصریح کرد: عمدتا در روستاهای کشور، پرورش مرغ و خروس امری طبیعی، و عادیست، روستاییان جهت تهیه مایحتاج اولیه زندگی دام و مرغ را پرورش می دهند و به مرحله مصرف می رسانند.

وی افزود: با حمایت های اندک از این خانواده ها می توان تولید نه تنها تخم مرغ شهرستان های همجوار روستاها را تامین کرد بلکه می توان جهت تولید گوشت سفید و قرمز هم بر روی این افراد حساب باز کرد.

سید محمود هاشمی در مورد شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: هرگاه که سخنان مقام معظم رهبری مورد توجه و اقدام و عمل مدیران قرار گرفته، موفقیت قطعی و سرشار از برکت الهی نصیب ملت ایران شده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان داشت: در اقتصاد مقاومتی همه مسئولند از هزینه های بی‌مورد و غیرضرور و بدون اولویت پرهیز کنند و در عوض برنامه ریزی و اولویت‌دار کردن برنامه ها و تأمین بودجه، جایگزین هر نوع چانه‌زنی موردی گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد