وزیر سابق اطلاعات:

فتنه‌های جدید و سخت‌تر از فتنه 88 در راه است/افشاء اسناد ارتباط فتنه‌گران با دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانگان/رهبر انقلاب پوزه آمریکا را به خاک مالید

کد خبر: 300272
|
11:22 - 1396/10/14
نسخه چاپی
فتنه‌های جدید و سخت‌تر از فتنه 88 در راه است/افشاء اسناد ارتباط فتنه‌گران با دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانگان/رهبر انقلاب پوزه آمریکا را به خاک مالید
اسلام آبادخبر: وزیر اسبق اطلاعات گفت: فتنه ۸۸ با اقدام بزرگ ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران در ۹ دی متوقف شد ولی بعدها با طرحی جدید راه افتاد و فتنه‌های جدید و سخت‌تر از فتنه 88 در راه است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات چهارشنبه شب در جمع مردم شهرستان قرچک در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دی یعنی بصیرت، هوشیاری و جلو افتادن ملت از خواص است و منظور از خواص کسانی است که در آزمون دچار مشکل شدند و نتوانستند در مسیر ولایت‌مداری باقی بمانند و ملت آن‌ها را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: ایجاد فتنه سبب به‌وجود آمدن حماسه عاشورا شد و ملت ایران در حماسه 9 دی به فتنه‌گران ثابت کردند که آنان نه تنها توان ضربه‌زدن به انقلاب را ندارند بلکه فهم و شعور فتنه را ندارند.

 

تقسیم‌بندی فعالان فتنه 88 / افشاء بخشی از اسناد در ارتباط با فعالیت دستگاه‌های اطلاعاتی چند کشور در فتنه 88

وزیر سابق اطلاعات با بیان این‌که در فتنه 88 دو دسته عوامل داخلی و خارجی فعالیت می‌کردند، عنوان کرد: عوامل داخلی که فریب خورده و خود فروخته بودند و عوامل خارجی کشورهای اطراف و حوزه خلیج‌فارس بودند که دستگاه‌های اطلاعاتی آن‌ها به نیابت ازMI6 وCIAفعالیت می‌کردند که در این زمینه نیز اسناد زیادی وجود دارد.

وی در ارتباط با گردانندگان فتنه در صحنه اجرا گفت: یک دسته در جلوی صحنه بودند و یک دسته پشت صحنه را اداره می‌کردند و دسته سومی نیز به‌واسطه ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه صحنه را مدیریت می‌کردند.

 

فتنه همچنان ادامه دارد/ رهبر انقلاب پوزه آمریکا را به خاک مالید 

حجت‌الاسلام مصلحی تاکید کرد: فتنه ۸۸ با اقدام بزرگ ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران در ۹ دی متوقف شد ولی بعدها با طرحی جدید راه افتاد، هر چند نظام با مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب این طراحی‌ها را در مقاطع مختلف متوقف کرد اما در حالت کلی باید گفت فتنه ۸۸ تمام نشده‌ است.

وی بیان داشت: دشمن در تجزیه و تحلیل خود از فتنه 88 پی‌برده که طبقه متوسط به پایین در کف خیابان حضور نداشت و به همین خاطر با فعالیت‌هایی بر روی این سطح جامعه این روزها اغتشاشاتی را به‌وجود آورد که شامل این قشر جامعه نیز بشود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این‌که اقتدار، هوشمندی و مدیریت رهبر معظم انقلاب برای مقابله با فتنه 88، پوزه آمریکا را به خاک مالید، گفت:ولی‌فقیه به بهترین وجه انقلاب اسلامی را هدایت می‌کنند و در سال 88 ولی‌فقیه با بهترین وجه کشور را مدیریت و تمام توطئه‌ها را حنثی کردند.

 

سران فتنه به‌هیچ وجه قابل مقایسه با جناب حر نیستند / تشریح دستاوردهای فتنه 88 

وی افزود: امروز کسانی هستند که می‌خواهند فتنه را کم‌رنگ کنند و می‌گویند امام حسین علیه‌السلام، «حر» را بخشید شما هم ادامه ندهید و سران فتنه را ببخشید، در صورتی که حر حقیقت را دید و توبه کرد و سران فتنه به‌هیچ وجه قابل مقایسه با حر نیستند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: دستاوردهای 9 دی برای نظام ما این بود که یک توطئه سنگین و بزرگ را با حضور مردم از میان برد و دشمن‌شناسی به‌موقع رهبری و مردم یک دستاورد مهم دیگر است.

 

تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم در زمینه ابزارهای جدید فتنه‌گران / بسیاری از کشورهای آرزوی امنیت ایران اسلامی را دارند

وی گفت: برخی فنته‌گران با استفاده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وارد شده‌اند و برای مقابله با فتنه‌گران باید تمهیدات مهمی در این زمینه گرفت.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف در زمینه موضوع فتنه سال ۸۸، اظهار داشت: در طول چهار دهه گذشته شاهد توطئه‌های زیادی از سوی استکبار بر علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

وی افزود: کلمه استکبار از اصطلاحات انقلاب اسلامی است که وقتی مسئولی از این کلمه استفاده می‌کند مفهوم آن است که باید با استکبار مقابله کرد.

وزیر سابق اطلاعات در پایان با بیان این‌که داشتن امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران برای بسیاری از کشورها به‌ویژه آمریکا آرزو است، تصریح کرد: استکبار جهانی با هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب و با حضور به‌موقع و هوشمندانه مردم نابود می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد