حمایت سران استکبار از اغتشاشات؛

دم خروس‌هایی که یکی پس از دیگری بیرون می‌زند/ هتریک ترامپ در حمایت از ناآرامی‌های ایران

کد خبر: 300225
|
11:37 - 1396/10/12
نسخه چاپی
دم خروس‌هایی که یکی پس از دیگری بیرون می‌زند/ هتریک ترامپ در حمایت از ناآرامی‌های ایران
اسلام آبادخبر: کشورهایی که تا همین چند روز قبل نسبت به مداخله ایران در امور کشورهای منطقه معترض بودند، امروز طلایه‌دار حمایت از آشوب‌گرانی هستند که به بهانه وضعیت نامناسب معیشتی به خیابان‌ها آمده‌اند اما اهداف شومی در سر دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا  اغتشاش و ناآرامی در پی تشویش اذهان عمومی توسط رسانه‌های معاند و کانال‌های ضدانقلاب شروع شد. اعتراضات و تظاهراتی که شروعش به حق بود اما رفته‌رفته به بیراهه کشیده شد و باعث شد تا صدای معترضان اقتصادی در لابه‌لای آشوب فتنه‌گران ناپدید شود.

 

تظاهراتی که از شنبه شب به اوج رسید و در اکثر شهرهای کشور برگزار شد. فتنه‌گرانی که از هیچ اقدامی دریغ نکردند؛ از خسارت زدن به اموال عمومی و درگیری با ماموران گرفته تا به آتش کشیدن پرچم کشور عزیزمان و تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم.

اما پیدا کردن مرکزیت این اجتماعات نامتعارف از همان ساعات آغازین کار چندان سختی نبود و با یک حساب سرانگشتی می‌توانستیم عاملان اصلی و اهداف نقش‌بسته در اذهان آن‌ها را پیدا کنیم.

با گذشت تنها چند ساعت از آغاز فتنه سرنخ آشوب و فتنه با حمایت دشمنان دیرینه نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار شد. حمایت‌هایی که شبهه‌برانگیز بود و حکایت از خوشحالی حامیان استکبار داشت. همان‌هایی که هنوز هم رد پای جنایاتشان در عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها را می‌توان مشاهده کرد.

یکی از نخستین افرادی که وارد عرصه حمایت از آشوب‌گران شد، محمد بن سلمان پادشاه سعودی بود که با انتشار فیلمی خواستار انتقال جنگ به داخل ایران شد و با حمایت رسانه‌های عربی هشتگ «جنگ را به داخل مرزهای ایران منتقل می‌کنیم» در عرض ۲۴ ساعت به ترند توییتر تبدیل شد.  

*اظهارات ضد و نقیض رئیس و جمهور آمریکا در حمایت از ناآرامی‌های اخیر ایران

اما ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که چندی پیش مردم ایران را تروریست خوانده بود و حتی اجازه ورود آن‌ها به خاک کشور آمریکا را هم نداده بود، امروز به یکی از مدعیان اصلی حامی حقوق بشر افراد معترض در ایران تبدیل شده است و از هیچ عملی برای حمایت از فتنه‌گران دریغ نمی‌کند.

اما حمایت‌های ترامپ به همین جا محدود نمی‌شود و وی درباره محدودیت استفاده از تلگرام و اینستاگرام نیز نظر داده است. ترامپ صبح امروز در توییترش نوشت «ایران، مهم‌ترین کشور حامی تروریسم و با سابقه نقض بی‌شمار حقوق بشر اکنون اینترنت را مسدود کرده است تا تظاهرات کنندگان نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این اصلا خوب نیست!».

این گزارش حاکی است، دختر ترامپ نیز به جرگه دلسوزان اغتشاش‌گران و وضع داخلی کشورمان تبدیل شده و نوشته است « تحت تاثیر قهرمانی و شجاعت معترضان مسالمت‌جو در ایران قرار گرفتم. ما باید در کنار مردم ایران که در پی رهایی از استبداد هستند، بایستیم».

وزارت خارجه آمریکا نیز طی بیانیه‌ای وعده حمایت از عناصری که بتوانند آرزوهای آمریکا را برآورده کنند را داد تا چهره شیطان آمریکا بیش از پیش آشکار شود. حدود ۶ ماه قبل نیز تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره شهادت داد که حامی عناصری است که بتوانند منجر به تغییر رژیِم در ایران شوند.

*طلایه‌داران فتنه ۸۸ این بار هم به میدان آمده‌اند!

هیلاری کلینتون که سابقه درخشانی در حمایت از آشوب‌گران فتنه ۸۸ دارد، دست به قلم شد و توییت کرد «مردم ایران به‌ویژه جوانان برای آزادی و آینده‌ای که لایقش هستند، اعتراض می‌کنند».

اما یکی از جالب‌ترین حمایت‌ها به بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلستان مروبط می‌شود. بوریس جانسونی که همین چند هفته قبل به ایران آمده بود وخواهان همکاری‌های چندجانبه با جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ هرچند که برخی از کارشناسان هدف وی از این سفر را رایزنی برای آزادسازی نفوذی‌های دستگیرشده انگلیسی عنوان می‌کنند.

بوریس جانسون ضمن حمایت از آشوبگران در توییترش نوشت «نگران وقایع ایران است».

اما در کنار همه این رجزخوانی‌ها توصیه نتانیاهو به وزیرانش نیز از موضوعات جالبی است که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزیرانش تاکید کرده تا اظهارنظرهای خود نسبت به وضعیت ایران را به حداقل برسانند.

اما در کنار مسئولان سیاسی کشورهای حامی استکبار و خشونت، نقش رسانه‌های این کشورها را نمی‌توان نادیده گرفت. رسانه‌هایی که با استفاده از تصاویر و فیلم‌های بعضا غیرواقعی قصد ایجاد هیجان کاذب در کشور را دارند و خواستار تغییر نظام هستند.

*#تو_خفه_شو

البته ناگفته نماند که واکنش مردم بصیر جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دعوت مریم رجوی برای بیرون آمدن مردم و تظاهرات سراسری را هم نباید از قلم انداخت که در پاسخ به اظهارات وی نوشتند «تو خفه شو».

طبق رهنمودهای امام خمینی(ره) «آن روزی که آمریکا از ما تعریف کند، باید عزا گرفت». اکنون نقاب از چهره حامیان اصلی اغتشاش‌گران برداشته شده است. حامیانی که قصد سلب امنیت و آرامش از مردم را دارند اما مردم با هوشیاری و در کنار تاکید بر مطالبات معیشتی‌شان، هرگونه آشوب و فتنه را مردود می‌دانند و خواهان برخورد جدی با اخلالگران نظم عمومی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد