بیانیه مجمع نمایندگان استان لرستان

دشمنان با ایجاد اختلاف از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کردند/ پیگیر مشکلات مردم در مجلس هستیم

کد خبر: 300224
|
10:57 - 1396/10/12
نسخه چاپی
دشمنان با ایجاد اختلاف از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کردند/ پیگیر مشکلات مردم در مجلس هستیم
اسلام آبادخبر: مجمع نمایندگان لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم استان لرستان، از آنان خواستند با هوشیاری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجمع نمایندگان لرستان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم لرستان، از آنان خواستند با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه های مختلف مواجه شده اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم، سوء استفاده کرده و آزمون شکست خورده دیگری را تجربه می کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

مجمع نمایندگان استان، در کنار سایر نمایندگان ملت، برای پیگیری خواسته های به حق و ضروری شما با تمام توان، تلاش خواهد کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و بخصوص جوانان عزیز درخواست می کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجوئید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت المال و ایجاد بی نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است.

از همه مردم شریف استان لرستان مصرانه می خواهیم، برای آرامش و امنیت استان هم قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها