مسیر حمیل - ایلام تا ساعت 24 روز چهارشنبه مسدود است

کد خبر: 300203
|
19:35 - 1396/10/11
نسخه چاپی
 مسیر حمیل - ایلام تا ساعت 24 روز چهارشنبه مسدود است
اسلام آبادخبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: مسیر حمیل - ایلام تا ساعت 24 چهارشنبه 13 دی ماه به علت تعمیرات مسدود است و رانندگان از مسیرهای جایگزین تعیین شده برای تردد خود استفاده کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، نورالله دلخواه  اظهار کرد: با توجه به انجام تعمیر سیستم های روشنایی در تونل های 2و سه محور حمیل به ایلام و نیز ریزش کوه این مسیر به طور موقت بسته است.
وی افزود: به علت اینکه ساعت فعالیت برای تعمیر و تجهیز سیستم های روشنایی این تونل ها از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 شب است امکان تردد وسایل نقلیه عبوری از این محور وجود ندارد.
دلخواه یادآور شد: در مدت انسداد مسیر حمیل - ایلام برای رانندگان وسایل نقلیه سه مسیر جایگزین انتخاب و به مدیریت راه های کشور ابلاغ شده است.
وی گفت: 1- مسیرهای ایلام - سرابله - قلاجه - اسلام آباد، 2- ایلام - ایوان - قلاجه - اسلام آباد، 3- ایلام - سرابله - پل سیمره - حمیل - اسلام آباد برای تردد رانندگان در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: با توجه به نا آشنا بودن رانندگان به مسیر جاده و گردنه قلاجه لازم است احتیاط و پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ در این مسیر کوهستانی در دستور کار رانندگان قرار دهند.
محور 167 کیلومتری کرمانشاه -چرداول- ایلام موسوم به جاده حمیل و محور قدیمی ایلام - ایوان - کرمانشاه 2 مسیر ارتباط جاده ای ایلام - کرمانشاه محسوب می شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد