معاون هیات عالی نظارت منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی:

هدف اصلی هیات عالی نظارت کمک به رشد واحدهای دانشگاهی است

کد خبر: 300190
|
11:28 - 1396/10/11
نسخه چاپی
 هدف اصلی هیات عالی نظارت کمک به رشد واحدهای دانشگاهی است
اسلام آبادخبر: معاون هیات عالی نظارت منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما کار نظارتی انجام می دهیم و هدف اصلی کمک به رشد واحدهای دانشگاهی است به همین دلیل نقاط قوت را به اطلاع مسئولان می‌رسانیم و اگر ضعفی هم وجود داشته باشد با هم‌فکری و همدلی با افراد صاحب نظر و دلسوز آن را در خود واحد حل خواهیم کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر محسن عقابی در نشستی با اعضای هیات علمی و کارکنان واحد اسلام آباد غرب با تاکید بر اینکه بازرسی هدف ما نیست اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با توجه به تعداد اعضای هیات علمی و کارکنان پتانسیل بالایی برای کیفی‌سازی دارد و با قرارگیری سایت دانشگاه در مکانی با چشم انداز بسیار زیبا و سر راه ارتباطی چندین استان با تلاش بیشتر می‌تواند موجبات ارتقا و خروج از شرایط کنونی را فراهم سازد.

 

وی با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های انجام شده در واحد اسلام آباد غرب از همکاران این واحد درخواست کرد با همدلی رئیس جدید دانشگاه را برای رسیدن به اهداف کیفی یاری کنند.

 

رئیس واحد اسلام آباد غرب نیز گفت: شهرستان اسلام آباد غرب بعد از کرمانشاه بزرگترین شهر استان است و این واحد بعد از 17 سال از زمان راه‌اندازی اکنون در جایگاه شایسته ای قرار ندارد و به دلیل قصورهای صورت گرفته درگذشته اکنون در شرایط سختی بویژه از نظر مالی قرار دارد.

 

دکتر محمد بستان اظهار کرد: «خوشبختانه اعضای هیات علمی و کارکنان با درک شرایط موجود پای کار آمده اند و امیدواریم بزودی با تلاش و فعالیت دو چندان شاهد تحول در این واحد دانشگاهی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها