سردار غیب‌پرور؛

فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست/فتنه ٨٨ یک جنگ احزاب چند وجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی بود

کد خبر: 300139
|
20:25 - 1396/10/09
نسخه چاپی
فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست/فتنه ٨٨ یک جنگ احزاب چند وجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی بود
اسلام آبادخبر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با هشدار به اینکه باید در مقابل فتنه‌های دیگر هوشیار باشیم، گفت: بایستی منتظر فتنه‌های جدیدی باشیم چراکه فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم حماسه ۹ دی در جمع مردم شهرستان خمین ماهیت انقلاب اسلامی را دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی دانست و گفت: زمانی پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاصل شد که مردم امام زمان خویش را یاری کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی با حوادث و فتنه‌های گوناگون امتحان شد و تا به امروز به فضل الهی این جریان ادامه دارد و توانسته پیچ‌های تاریخی بسیاری را پشت سر بگذراند و اینگونه است که دشمنان قسم خورده در مقابل آن ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این ایستادگی از سوی مردم، و دشمنی دشمنان جریانی است که از زمان رسول خدا و امیرالمؤمنین(ع) و دیگر معصومین(ع) ادامه داشته است.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: فتنه‌های گوناگون در طول ایران عزیز بروز کرده است، سوال اینجاست چه کسانی از این فتنه پیروز بیرون آمدند و در امتحانات مختلف فاتح و سربلند شدند.

وی بر لزوم یاری امام تاکید کرد و گفت: زبیر معتمد امیرالمؤمنین(ع) بود و کسی بود که از دست رسول خدا(ص) مدال گرفت ولی هم فرد امام زمانش را درک نکرد. و در ماجرای جمل تمام قد مقابل حضرت علی(ع) ایستاد، این همسایگی و رفاقت دلیل بر حقانیت نیست.

سردار غیب‌پرور افزود: سابقه زندان و همچنین داشتن مسئولیت‌های حساس در نظام ملاک نیست، بلکه ملاک پیروی از رهبری جامعه اسلامی است.

ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از شهدا یاد بگیریم

وی ادامه داد: در فرهنگ انقلاب اسلامی امام و رهبری شاقول و میزان است، جبهه حق در دوران دفاع مقدس پیروز شد چون همواره نگاهش به حضرت روح‌الله بود. ما هم باید ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از شهدا یاد بگیریم چراکه شهدا از امام حسین(ع) و مکتب عاشورا الگوبرداری کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه رهبر و امام عادل پیش قراول است، گفت: به چه دلیل انتخابات را بهانه کردند تا بساط انقلاب را جمع کنند.

امنیت ملی متضمن استقلال یک کشور

سردار غیب‌پرور با تاکید بر اینکه صحبت از امنیت ملی در چند شاخصه تعریف می شود، گفت: امنیت ملی یعنی اینکه پاسخگوی حفظ جان، مال و آبروی مردم باشد. امنیت ملی وضعیت سیاسی اقتصادی کشور را حفظ کرده و متضمن استقلال یک کشور است.

وی افزود: در فتنه ۸۸ در موضوعات اساسی هزینه بر روی دست مردم گذاشتند، آیا شایسته بود رأی ۴۰ میلیون نفر مورد بی‌احترمی قرار بگیرد و به شورای نگهبان تاخت و تاز شود؟

فتنه ٨٨ یک جنگ احزاب چند وجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: فتنه ٨٨ یک جنگ احزاب چند وجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی بود که از پایه و اساس دروغ بود، در این فتنه امنیت ملی در بُعد داخلی و خارجی مورد هجمه قرار داده شد، از دشمنان خارجی توقعی نیست ولی کسانی که از داخل همراهی کردند چه حجتی در پیشگاه خداوند دارند.

وی با اشاره به نقش ویژه رسانه‌ها در ایجاد فتنه ۸۸ گفت: در این ماجرا رسانه‌ها و همچنین ایالات متحده هم پای کار آمده بودند و دشمنان در حوزه خلیج فارس برای فتنه انگیزی در ایران نیرو تربیت کردند.

سردار غیب‌پرور به روشنگری‌های رهبر انقلاب برای شناخت جریان فتنه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نصیحت کردند اما فتنه‌گران گوش شنوا نداشتند، بیانیه‌ها دادند و کوتاه نیامدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: در حوادث پس از انتخابات در نماز جمعه تهران پسر و دختر با کفش کنار هم نشستند و نماز خواندند و خطیب جمعه تهران هم به جای اینکه آب روی آتش بریزد بنزین روی آتش ریخت.

وی با اشاره به تلاش های رهبر انقلاب برای خاموش کردن آتش فتنه، گفت: اما فتنه‌گران گوش ندادند و توجهی نکردند و هزینه‌های بسیاری بر روی دست نظام گذاشتند.

فتنه ۸۸ خطرناک‌ترین فتنه در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بود

سردار غیب‌پرور اظهار کرد: کار را به جایی رساندند که به امامی که نقطه امید ما است و رزمندگان هم برای این امام جان می‌دادند، امامی که دین خدا را زنده کرد، توهین کردند و عکس امام را پاره کردند؛ از امام عبور کردند و به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت کردند و خیمه عزادارن حسینی را آتش زدند. بعد از چند سال برخی توقع دارند فتنه ۸۸ را از بین ببرند اما این طور نیست.

وی افزود: اگر لطف خدا، استواری مردم و رهبری فرزانه نبود تا به امروز اثری از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود، فتنه ۸۸ باید برای نسل‌های آینده گفته شود تا مردم دشمنان داخلی را هم بشناسند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: حرف ما این است که می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم؛ ما دوستدار پیغمبر(ص) هستیم، و می‌گوئیم دین می‌تواند حاکمیت داشته باشد اما دشمنان این را قبول ندارند و می‌خواهند تا ما دین را کنار بگذاریم.

فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با هشدار به اینکه باید در مقابل فتنه‌های دیگر هوشیار باشیم، گفت: بایستی منتظر فتنه‌های جدیدی باشیم چراکه فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست؛ پرده‌های دیگر و فتنه‌های شدیدتر و پُر رمز و رازتر در پیش داریم و برای پیروزی باید نگاه‌مان به رهبر الهی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها