فعالیت 3 گرمخانه بهزیستی در استان کرمانشاه

کد خبر: 300130
|
12:20 - 1396/10/09
نسخه چاپی
فعالیت 3 گرمخانه بهزیستی در استان کرمانشاه
اسلام آبادخبر: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه از فعالیت سه گرمخانه در شهرهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: ساخت 2 گرمخانه دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارشاسلام آباد خبر، زهره شریفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون تعداد 2 گرمخانه نیز با اعتبار شهرداری توسط 2 موسسه تحت نظارت بهزیستی اداره می شوند.
به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه، امسال بهزیستی ظرفیت یکی از سرپناه های شبانه خود را 2 برابر کرده و از ظرفیت 30 نفری به 60 نفری افزایش داده است.
شریفی افزود: تعداد 2 گرمخانه شهرداری که توسط موسسات بهزیستی اداره می شود نیز در مجموع 60 نفر ظرفیت است.
او عنوان کرد: گرمخانه ها و سرپناه های شبانه بهزیستی در تمام طول سال فعالیت دارند و از ساعت 19 عصر تا 8 صبح به مددجویان خدمات می دهند.
وی بیان داشت: خدمات ارائه شده در سرپناه های شبانه شامل وعده غذایی شام، صبحانه، حمام و در بعضی موارد ارائه بسته های کاهش آسیب برای افراد در معرض خطر و معتاد است.
رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه افراد بی سرپناه و در اصطلاح کارتن خواب ها می توانند در سرپناه های شبانه بهزیستی اقامت داشته باشند، افزود: شهرداری در زمینه سرپناه ها با اداره بهزیستی همکاری دارد.
وی همچنین از فعالیت یک سرپناه شبانه مخصوص بانوان در استان خبر داد و گفت: سالانه بیش از 700 نفر از خدمات سرپناه های بهزیستی استان بهره مند می شوند.
استان کرمانشاه 2 میلیون تن جمعیت دارد که حدود یک میلیون نفر از این جمعیت در شهر کرمانشاه مرکز استان سکونت دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها