سردار نقدی:

آقای رئیس جمهور نمی‌خواهیم برده باشیم/ مطالبات خود را به صورت قانونی اعلام خواهیم کرد

کد خبر: 300128
|
13:33 - 1396/10/09
نسخه چاپی
آقای رئیس جمهور نمی‌خواهیم برده باشیم/ مطالبات خود را به صورت قانونی اعلام خواهیم کرد
اسلام آبادخبر: معاون فرهنگی کل سپاه پس از بیان اینکه آقای رئیس جمهور نمی‌خواهیم برده باشیم، گفت: در زمان برده داری ارباب برای شلاق زدن نوکر باید زحمت می کشید و در آفتاب این اقدام را انجام می داد ولی امروز صهیونیست ها در اتاق های خود اقدامات بدتری انجام می دهند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی معاون فرهنگی کل سپاه در نشست بصیرتی ۹ دی که در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین با حضور گسترده مردم و برخی مسئولین برگزار شد، گفت: امام حسین(ع) فرمودند که اگر مراسمات من را ترک نکنید آن زمانی که دشمنان بر شما حمله کرده اند به کمک شما آمده و شما را نجات خواهم داد که در فتنه سال ۸۸ دیده ایم که در واقع همینگونه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر فتنه ها و توطئه هایی که پس از انقلاب علیه این نظام صورت گرفته است را بخواهیم بشماریم زمان بسیار زیادی را باید صرف کنیم که فهرست آنها یک کتاب قطور شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: این مردم به اعتقاد و اعتماد به تفکر ولایت از همه فتنه ها که فتنه های ۷۸ و ۸۸ یکی از آنها بوده است، عبور کرد و بخاطر همین ایستادگی و بصیرت بسیار زیاد مردم، خداوند به این مردم جایزه داده و منزلت این کشور را بالاتر برد.

معاون فرهنگی کل سپاه اظهار داشت: زنجیره پیروزی‌های انقلاب اسلامی که نابودی داعش و پیروزی های یمن و دیگر پیروزی ها بخاطر همین بصیرت داشتن مردم است ولی دشمن نیز در برابر این پیروزی ها ساکت نخواهد نشست.

وی خاطر نشان کرد: زحمت ۱۵ سال آمریکا با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نابود شد و این به دلیل تصمیم نادرست دشمنان بود.

سردار نقدی بیان کرد: ملت ایران از اینجا که ایرانی ها را بیرون کردند، امروز پرچم انقلاب اسلامی را تا ساحل دریای سرخ و شمال آفریقا برده اند و مستکبران از این مطلب ترس دارند.

وی خاطر نشان کرد: فتنه جدید آمریکا استراتژی قیچی است به این معنی که با نفوذ دادن افراد نامسئول در مسندها مردم را ناراحت کنند که این یک لبه قیچی است و از سوی دیگر نیز مردم را علیه نظام و ولایت وارد خیابان ها کنند که این نیز لبه دیگر قیچی است که در نهایت نظام را از بین ببرند.

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: مسئولیت داشتن باید مانند مسئولیت داشتن شهید رجایی و یا رهبر معظم انقلاب اسلامی چه در زمان ریاست جمهوری و یا در زمان رهبری باشد.

سردار نقدی اظهار داشت: برکت رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) برای آن است که ایشان دنبال رهبری و مسئولیت نبودند و حتی گریه کردند تا به رهبر شدن ایشان رای ندهند ولی به لطف خدا ایشان رهبر این انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهورها نباید این حب را در دل خود قرار دهند که رئیس جمهور همیشگی آنها هستند، گفت: رئیس جمهور تمام امکانات در اختیارش است و به راحتی می توانند با تمام فسادها مقابله کند.

معاون فرهنگی سپاه خاطر نشان کرد: آنهایی که امروز مدعی مبارزه با فساد هستند ولی در زمان مسئولیتشان هیچ پرونده مبارزه با فسادی وجود ندارد مسلماً نمی توانند با فساد مبارزه کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه فتنه ها هر روز پیچیده تر می شود، گفت: فتنه های امروز سختی های قبل را ندارد ولی پیچیدگی آنها بیشتر شده است که با تقوا می توانیم این پیچیگی ها را باز کنیم و این وعده خداوند است.

وی تصریح کرد: وضعیت امروز ما در فضای مجازی از برده داری نیز بدتر شده است زیرا امروز زیرساخت‌های فضای مجازی را با مشقت و هزینه و رنج زیاد را خودمان می کشیم و اطلاعات را نیز خودمان به وجود می‌آوریم ولی مدیریت این مجموعه به دست صهیونیست‌ها است.

معاون فرهنگی کل سپاه پس از بیان اینکه آقای رئیس جمهور نمی‌خواهیم برده باشیم، گفت: در زمان برده داری ارباب برای شلاق زدن نوکر باید زحمت می کشید و در آفتاب این اقدام را انجام می داد ولی امروز صهیونیست ها در اتاق های خود اقدامات بدتری انجام می دهند.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: خواسته خود را به صورت قانونی اعلام می کنیم که دولت محترم ما شبکه ملی اطلاعات می خواهیم و شما را بخاطر کوتاهی در این زمینه نمی بخشیم.

وی اظهار داشت: آنهایی که در مقابل این انقلاب ایستاده اند به گذشته خود نگاه کنند و ببینند که همیشه شکست خورده اند پس چیزی در این انقلاب هست، البته اگر پی ببرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها