رئیس دفترشورای نگهبان قانون اساسی در کرمانشاه:

بصیرت و زمان شناسی عناصر لازم برای دفاع از دین و انقلاب است/ جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ام القري جهان اسلام

کد خبر: 300126
|
12:54 - 1396/10/09
نسخه چاپی
بصیرت و زمان شناسی عناصر لازم برای دفاع از دین و انقلاب است/ جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ام القري جهان اسلام
اسلام آبادخبر: رئیس دفترشورای نگهبان قانون اساسی در کرمانشاه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ام القري جهان اسلام است گفت:عنصر لازم برای دفاع از نظام ،انقلاب و دین بصیرت و زمان شناسی است که باید مورد توجه مردم در این برهه از زمان قرار گیرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  حجت الاسلام محمد جواد مهری درهمایش بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در پیام حماسه نهم دی ماه مردم متوجه شدند که یک لحظه غفلت کنند دشمن آنها را می بلعد و اگر بصیرت و زمان شناسی نداشته باشند حق و باطل مشترک می شود.

وی افزود: مردم علای رغم ناملایمات، فقر، گرانی ها، مسئولیت برخی نااهلان در پست های مدیریت و برخورد برخی از مدیران نالایق، در روز 9 دی به صحنه آمدند و حساب دشمنان داخلی و خارجی را کف دستشان گذاشتند.

رئیس دفترشورای نگهبان قانون اساسی در کرمانشاه، کشورو نظام جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار ام القري جهان اسلام عنوان کرد و گفت: عنصر لازم برای دفاع از نظام، انقلاب  و دین بصیرت و زمان شناسی است.

وی خاطرنشان شد: اگربخواهید باردیگر درتاریخ بدرخشید باید تکیه برخدا، صبر، مقاومت و حرکت در مسیر نظام و ولایت رهبری داشته باشید.

مهری یادآورشد: نهم دی هرسال، سالگرد حماسه مردم و بحق از ایام الهی است که باعنایات الهی شور و شعور مردم حق طلب با بصیرت به اندیشه های مقام معظم رهبری بپا خواستند و گمراهان را از ظلمات بی بصیرتی به نور بصیرت رهنمون ساختند و این روز در کشور ماندگار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد