معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد:

مردم حرکات ساختارشکنانه را بر نمی‌تابند/ برخورد با مخلان امنیت

کد خبر: 300114
|
08:25 - 1396/10/09
نسخه چاپی
مردم حرکات ساختارشکنانه را بر نمی‌تابند/ برخورد با مخلان امنیت
اسلام آبادخبر: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم حرکات ساختارشکنانه را برنمی‌تابند، گفت: با مخلا امنیت در جامعه برخورد می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد،  در پی اتفاقات امروز مبنی بر تجمع تعدادی از مردم شهر کرمانشاه در اعتراض به اوضاع معیشتی مردم استان، محمد ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری، گفت: بی تردید اصلی ترین سرمایه هر جامعه ای برای دستیابی به رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه و پایدار، ثبات و آرامش است و هر گونه رونق اقتصادی مستلزم این مهم است. در غیر این صورت چشم انداز توسعه را از دست خواهیم داد.

وی با اشاره به حق مردم برای بیان خواسته های خود، افزود: اعتراضات مدنی و مطالبات برحق مردم عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جز لاینفک و اساسی در نظام اسلامی بوده و خواهد بود و دغدغه های معیشتی مردم که صاحبان اصلی کشور و نظام هستند باید همواره سرلوحه برنامه های دولت و حاکمیت باشد.

این مسئول تصریح کرد: اگر این مطالبات منجر به حرکات ساختارشکنانه شود، خود ملت عزیز نیز از آن آزرده خاطر خواهند شد و محکوم خواهد بود.

 معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه  گفت: بدیهی است در صورت بروز حرکات ساختارشکنانه نیروهای انتظامی و امنیتی که مسئول حفظ آرامش مردم و جامعه هستند، به وظایف ذاتی خود عمل خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از مردم برای نقش آفرینی بیشتر در روند توسعه استان، گفت: طراحان اینگونه تحرکات باید بدانند که در اینگونه قضایا برنده ای نخواهد بود و دلسوزان انقلاب و آنانی که دل در گرو آبادانی کشور دارند شیطنت‌های بیرونی و فضاسازی کانالهای خارجی که نشأت گرفته از نیت های شوم استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آن است، را برنمی تابند و اجازه نخواهند داد که مغرضین از مشکلات اقتصادی مردم، بستری برای پیگیری اهداف شوم خود و ضربه زدن به ملت و کشور فراهم کنند.

این مدیر ارشد استان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نقش مردم کرمانشاه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم آگاه استان کرمانشاهان به عنوان مرزداران و سینه ستبران دفاع از کیان مقدس کشور عزیز و انقلاب اسلامی، ‌همواره و همیشه مدافع آرمانهای نظام و انقلاب بوده و خواهند بود.

الهی تبار همچنین با تاکید بر تبلور همدلی میان مردم ومسوولین در جریان زلزله اخیر استان، افزود: مصیبت جانکاه زلزله اخیر و تلاش همه جانبه مردم و مسئولین برای تسکین آلام مصیبت دیدگان و خدمت‌رسانی شایسته به مردم عزیز مناطق زلزله زده، تجلی همدلی میان مردم عزیز وخادمین آنها  بود و مردمان صبور این دیار اساطیری و خادمین ایشان هم اکنون بیش از هر زمان دیگری با امیدواری و همت همه‌جانبه در پی بازسازی و احیای عظمت استان کرمانشاه هستند و با همدلی و هم افزایی اجازه نخواهند داد که ثبات اجتماعی و مطلوب استان که بستر اصلی توسعه است، مخدوش شود.  

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری  کرمانشاه در پایان گفت: مسئولین استان و در رأس آنها، استاندار محترم به شدت پیگیر ارتقای شاخص‌های توسعه ای و رفاهی مردم عزیز استان از مبادی ملی هستند و خواهند بود و مردم شریف و هوشمند استان کرمانشاه در حادثه زلزله اخیر به درستی می‌توانند قاضیانی منصف برای پیگیری دلسوزانه و تمام وقت مهندس بازوند در خدمت رسانی به زلزله زدگان استان باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد