جمعی از فرمانداران دولت دوازدهم:

فتنه ۸۸ در تاریخ محکوم است/ ضرورت بزرگداشت حماسه ۹ دی

کد خبر: 300080
|
13:40 - 1396/10/06
نسخه چاپی
فتنه ۸۸ در تاریخ محکوم است/ ضرورت بزرگداشت حماسه ۹ دی
اسلام آبادخبر: فرمانداران دولت دوازدهم در گفتگوهایی جدا گانه بر ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه تاکید کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ، فرمانداران دولت تدبیر و امید در گفتگو های جداگانه ای حوادث فتنه سال ۸۸ را دشمن ساخته، و نهم دی ماه را برگی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کردند.

نهم دی ماه در تاریخ انقلاب ماندگار است

فرماندار شهرستان روانسر حوادث و اتفاقات سال 88 را تخلفی دانست که تا ابد در تاریخ ثبت شده و محکوم خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسر در گفت و گو با سراب روانسر با بیان اینکه خط قرمز جامعه ایران اسلامی سخنان و بیانات رهبری است حوادث سال 88 را محکومِ در تاریخ دانست.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تمامی مدیران نظام جمهوری اسلامی تحت فرمان رهبر انقلاب عمل می کنند، افزود: بی شک هیچ یک از مدیران نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه اجازه نفوذ عده ای سودجو را در نظام نخواهند داد.

وی با اشاره به حوادث سال 88 عنوان داشت: نهم دی ماه پایانی وحدت آفرین بر آن حوادث بود.

فرماندار شهرستان روانسر در پایان با بیان اینکه افرادی که حوادث سال 88 را به وجود آوردند در تاریخ محکوم هستند افزود: حتی اگر حوادث سال 88 در اذهان عمومی پاک شود تاریخ هیچ گاه آن حوادث را از یاد نخواهد برد چرا که آنان محکومان در تاریخ اند.

حماسه 9 دی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرد

فرماندار سنقروکلیایی در آستانه سالروز حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرد. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، یاور محمدی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: هیچ انقلابی در طول تاریخ بشریت همانند انقلاب اسلامی ایران نبود که دارای یک چهار چوب و استحکام خاص باشد، انقلاب اسلامی در حقیقت یک معجزه الهی بود که امام خمینی (ره) با بصیرت و مدیریت حکیمانه خود مسیر آن را مشخص کردند.

وی در ادامه افزود: در روز نهم دی مردم زمانی که احساس کردند که به باورها و ارزشهای دینی و اعتقادی آنها توهین شده است و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنها را دارند به حرکت در آمده و با حضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ مناسب دادند.

 فرماندار شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد : حضور مردم برای دفاع از اسلام و مقدساتشان و ادای احترام به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حمایت از انقلاب و رهبر معظم بود و مردم در این روز احساس کردند که بیگانگان با این حرکت ها زمینه مناسب برای مداخله یافته اند که با حضور جدی مردم نقش برآب شد.

وی در ادامه افزود : نهم دی مصداق بصیرت امت اسلامی بود اما بصیرت تنها مختص به یک روز نیست بلکه لازمه همیشگی مسیر امت انقلابی ماست.

محمدی بیان کرد: امروزه بصیرت یعنی تبعیت از مقام معظم رهبری ، یعنی حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی و یعنی تشخیص دقیق شرایط زمانه و مصالح کشور است.
 
این مقام مسئول در پایان بیان داشت: نهم دی بیعت مجدد همه علاقه مندان به اعتلای نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب به دور از هر گونه دسته بندی و گرایش جناحی بود. 
 
 9 دی برخاسته از بصیرت مردم و نماد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : 9 دی ، نمادی از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در صیانت از آرمانهای انقلاب و برخاسته از بصیرت مردم و احساس تکلیف در قبال دین و انقلاب است.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در آستانه حماسه 9 دی و روز بصیرت، فرهاد همتی در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر در خصوص روز بصیرت و تجدید عهد با ولایت   اظهار داشت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بر اساس بینش  و باورهای دینی و احساس تکلیفی که نسبت به آرمانهای امام، شهدا و انقلاب اسلامی دارند همواره  با حضور به موقع، وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند.
 
 این مقام اجرایی تصریح کرد: روز بصیرت، نمادی از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در صیانت از آرمانهای انقلاب و نظام بود و نباید این روز را به یک جریان خاص سیاسی منتسب کرد بلکه این روز برخاسته از بصیرت مردم  و احساس تکلیف در قبال  دین و انقلاب است.
 
همتی افزود: مردم در این روز  در مقابل حرمت شکنان نهضت حسینی و عاشورا بپا خاستند. در این روز توطئه اجانب و بدخواهان نظام در ایجاد آشوب و دخالت در امور کشور  و ایجاد نا امنی دفع و بلکه نقش بر آب شد.
 
وی ابراز داشت: هدف دشمن در آن برهه این بود که با ایجاد نا امنی در فضای عمومی جامعه رویه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران  را دچار شکاف و انشقاق کنند.
 
 سرپرست فرماندار گیلانغرب حضور به موقع ملت انقلاب را  نشانه بصیرت و وفاداری به نظام دانست و گفت: مردم با حضور به موقع خود خطر دشمنان ملت و نظام را دفع کردند و برای همیشه روزی ماندگار را در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران رقم زدند. 
 
ضرورت حضور همه مردم در مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی 

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه نهم دي ماه در انحصار هيچ فرد، گروه و جريان خاصي نيست، گفت: ۹ دی متعلق به همه مردم ايران اسلامي است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد افشین کریمی در گفتگو با اسلام آباد خبر در خصوص 9 دی اظهار داشت: اين روز نمادي از حمايت آحاد ملت ايران از اسلام، انقلاب و رهبر معظم نظام است.
 
فرماندار اسلام آباد غرب افزود: برگزاري مراسم بزرگداشت 9دی براي تقويت وحدت و همدلي در ميان تمامی سلايق درون نظام مقدس جمهوری اسلامي است.
 
کریمی گفت: هر گونه استفاده جناحي از 9دی فلسفه وجودي آن را كه پيامش وحدت و همدلي مردم زير سايه مقام معظم رهبري است خدشه دار می کند.
 
وی تصریح کرد: نهم دي ماه و مراسم اين روز در انحصار هيچ فرد، گروه و جريان خاصي نيست و به همه مردم ايران اسلامي تعلق دارد.
 
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: از مردم انقلابي اسلام آباد غرب دعوت مي شود در مراسمي كه در اين روز و براي تجديد ميثاق مجدد با آرمانهاي انقلاب اسلامي و پشتيباني از ولایت فقیه و تقويت همدلي و وحدت برگزار مي گردد حضور بهم رسانند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد