به همت شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گرفت/

برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در اسلام‌آباد غرب

کد خبر: 300075
|
12:28 - 1396/10/06
نسخه چاپی
برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در اسلام‌آباد غرب
اسلام آبادخبر: سرپرست شبکه دامپزشکی اسلام‌آباد غرب از برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صیدمحمد قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی بهره‌برداران، اظهار داشت: دوره‌های آموزش پودمانی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به مدت پنج روز در بخش حمیل دهستان امیرآباد، میرعزیزی شیان و روستای چقاکبود حومه مرکزی برگزار شد.

 

سرپرست شبکه دامپزشکی اسلام‌آباد غرب هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای آگاهی بهره برداران در خصوص بیماری‌های مشترک انسان و دام و مقابله با هرگونه خسارت احتمالی و ارتقای سلامت جامعه عنوان کرد.

 

وی افزود: فراگیران در این دوره‌ها با موضوعاتی همچون پیشگیری از بیماری‌های تب مالت، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، تب برفکی و روش‌های انتقال و شیوع این بیماری‌ها آشنا شدند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها 199 نفر از بهره‌برداران شرکت کردند که در پایان دوره گواهی معتبر توسط مرکز علوم تحقیقات جهادکشاورزی استان به آن‌ها اعطا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در این دوره‌ها بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی_قرنطینه‌ای تاکید شد، تصریح کرد: مهمترین راهکار در مقابله با این بیماری‌ها پیشگیری است که در این دوره‌ها بر این موضوع تاکید فراوانی صورت گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها