فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

9 دی نشان داد مردم هوشیار و بیدار هستند/نقش پیامبر گونه ی رهبری در بصیرت افزایی به خوبی عمل کرد

کد خبر: 300062
|
16:53 - 1396/10/08
نسخه چاپی
9 دی نشان داد مردم هوشیار و بیدار هستند/نقش پیامبر گونه ی رهبری در بصیرت افزایی به خوبی عمل کرد
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با توجه به اهمیت ایجاد فتنه که باعث گمراه شدن مردم از حق و باطل می شود افزود: دشمن با این کار قصد داشت میان نظام اسلامی و مردم تفرقه ایجاد کنند که خوشبختانه نتوانست.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبربه مناسبت 9 دی روز حماسه هوشمند و بصیرت ملت اظهار کرد: ایجاد فتنه توسط استکبار با فکر و پول آمریکایی، صهیونیستی و منافقین همراه بود که پیاده نظام آن نیز در داخل کشور ایجاد شد.

 

وی با توجه به اهمیت ایجاد فتنه که باعث گمراه شدن مردم از حق و باطل و اشکال در مردم می شود افزود: دشمن با این کار قصد داشت میان نظام اسلامی و مردم تفرقه ایجاد کند و مردم را از این نظام مأیوس کند که خوشبختانه نتوانست.

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: شکست خوردگان در فتنه سال 88 به فرموده مقام معظم رهبری جنبه، ظرفیت، حلم و بردباری نداشتند. کسانی که خود را اهل گفتگو می دانستند اما در فتنه سال 88 چیزی به اسم گفتگو را قبول نداشتند این نشان می دهد این ها منافق هستند، زیرا منش منافق بودن را دارند.

 

وی افزود: کسی که پیرو ولایت فقیه است وقتی در سخنان خود اعلام می کند پیرو ولایت فقیه هستم و هرچه را که ولی فقیه زمان می گوید قبول میکنم، چرا در عمل این حرف را پیاده نکردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اشاره به خسارت هایی که در فتنه سال 88 به نظام وارد شد عنوان کرد: هنوز این خسارت ها جبران نشده اند و مردم هنوز این خسارت هایی که فتنه 88 وارد کرده است را لمس می کنند.

 

وی گفت: مردم در برابر فتنه ایستادند به دلیل اینکه این نظام و انقلاب متعلق به مردم است. مردم وقتی احساس کردند نظام و انقلابشان دچار حادثه شده است  و خسران از آن می بارد خود جوش به میدان آمدند و در 9 دی تجلی پیدا کرد.

 

سرهنگ خدادادیان تصریح کرد: 9دی یک حرکت خود جوش مردمی بود، 9 دی نشان داد مردم هوشیار و بیدار هستند و این خیلی مهم است. فتنه 88 حرف و ایدئولوژی آمریکایی برای نابودی نظام بود که متأسفانه گمراهان آب در آسیاب آمریکایی ها ریختند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: نقش پیامبر گونه ی رهبری در بصیرت افزایی و روشن گری به عنوان ولی امر، سکان دار و ناخدای انقلاب اسلامی به زیبایی هشت ماه فتنه گرانی که در حال سست کردن پایه های نظام بودند توانستند مردم را کنترل و هدایت کنند. مقام معظم رهبری توانستند با بصیرت افزایی در عرصه زمانی که شناخت مهاجم و مدافع دشوار بود مردم را نسبت به این قضیه که دست دشمن داخلی و خارجی در کار است و افرادی هم که به عنوان سران فتنه بودند روشن و آگاه سازند و متأسفانه این افراد فتنه گر نتوانستند قضیه تقلب انتخابات را ثابت کنند وحتی آن افرادی که خود را داخل نظام می دانستند یک عذر خواهی ساده نیز از مردم نکردند.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در خصوص نقش ساکتین فتنه گفت: کسی که در فتنه سکوت اختیار کند جز فتنه گران است به اعتقاد من اصلاً کسی نباید ساکت باشد یا حق است یا باطل و مابین این دو چیز دیگری وجود ندارد فتنه گران باطل بودند ولی مردمی که پشت سر ولی امر بودند حق بودند.

یک طرف حق است و یک طرف باطل و آن کسی که از آمریکا، منافقین و صهیونیست پیروی کرد باطل است و هرکسی در آن زمان مقابل فتنه گران ایستاد حق بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد