استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

زلزله‌زدگان به پیامک‌های ارسالی بانک‌ها در مورد اقساط توجه نکنند

کد خبر: 299907
|
10:35 - 1396/09/26
نسخه چاپی
زلزله‌زدگان به پیامک‌های ارسالی بانک‌ها در مورد اقساط توجه نکنند
اسلام آبادخبر: پیامکهای ارسالی از بانکها در مناطق زلزله زده بخاطر این است که شماره همراه وام گیرندگان در زمان تشکیل پرونده در سیستم پیامکی بانکها ثبت شده است و زلزله زدگان به آنها توجه نکنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست با مدیران عامل بانکهای استان، گفت: کلیه پیگیریهای بانکها برای وصول اقساط تسهیلات در مناطق زلزله زده متوقف شود.

وی افزود: پیامکهای ارسالی از بانکها مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده بخاطر این است که شماره همراه وام گیرندگان و ضامنین آنها در زمان تشکیل پرونده دریافت وام در سیستم پیامکی بانکها ثبت شده است.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم مناطق زلزله زده به پیامک‌های ارسالی از سیستم بانکی درخصوص پرداخت اقساط تسهیلات توجه نکنند.

 وی افزود: در خصوص زلزله زدگان شهرستان کرمانشاه پالایشهایی صورت خواهد گرفت. چون خود شهر کرمانشاه آسیب چندانی ندیده است. باید آسیب دیدگان واقعی مشخص شوند.

بازوند ادامه داد: هزینه استمهال تسهیلات بانکی در مناطق زلزله زده به جز شهرستان کرمانشاه، برای دولت حدود ۴ هزار میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: استمهال تسهیلات بانکی در مناطق زلزله زده به ویژه در شهرستان کرمانشاه شامل وام‌های بازرگانی کلان نمی شود، مگر اینکه واقعا و بر اساس نظر کارشناسی، آسیب دیده تلقی شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد