مدیر عامل بیمه آرمان خبر داد :

پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان کرمانشاه ازسوی بیمه آرمان

کد خبر: 299858
|
11:08 - 1396/09/22
نسخه چاپی
پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان کرمانشاه ازسوی بیمه آرمان
اسلام آبادخبر: بیمه آرمان بر اساس شرایط ویژه منطقه و تأکید مسئولان از جمله نهاد ناظر مبنی بربررسی و پرداخت خسارت آسیب دیدگان حادثه در سریع ترین زمان ممکن، با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزله زده کرمانشاه از تشریفات قانونی معمول صرف نظر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بهنقل از افکارنیوز، مدیر عامل بیمه آرمان، از پرداخت مبلغ 120 میلیارد ریال علی الحساب در راستای تعهدات بیمه آرمان بابت مسکن مهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در هفته اول پس از وقوع زلزله به طور کامل (تعداد 4100 واحد مسکونی) بازدید و مدارک خسارت تکمیل شد.

علیرضا بیانیان، مدیرعاملبیمه آرمان، با اشاره به اینکه با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزله زده کرمانشاه، مبلغ 120 میلیارد ریال به طور علی الحساب به بانک مسکن بابت خسارت این واحدها پرداختشد، اظهار داشت: همکاری‌ها بابت  تسریع بیشتر جهت بررسی نهایی ارزیابی و ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان همچنان ادامه دارد. وی در عین حال تصریح کرد: بر اساس تعهداتی که در پوشش بیمه ای مسکن مهر کرمانشاه بر عهده داشتیم،در کوتاه ترین زمان ممکن به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت شد.

این مقام مسئول ادامه داد:بیمه آرمان بر اساس شرایط ویژه منطقه و تأکید مسئولان از جمله نهاد ناظر مبنی بربررسی و پرداخت خسارت آسیب دیدگان حادثه در سریع ترین زمان ممکن، با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزله زده کرمانشاه از تشریفات قانونی معمول صرف نظر کرد.

وی افزود: با همکاری مدیران و کارشناسان فنی این شرکت، واحدهای تخریب شده استان کرمانشاه و شهرستان‌های زلزله زده ( سر پل ذهاب، اسلام آباد غرب، روانسر) در هفته اول پس از وقوع زلزله به طور کامل (تعداد حدود 4094 واحد مسکونی) بازدید و ارزیابی شده است. بیانیان با تأکید بر اینکه مراحل تکمیل اطلاعات تسهیلات گیرندگان و پرونده‌های خسارت دیده در جریان است، گفت: در اسرع وقت نسبت به تعیین و پرداخت خسارات نهائی و تسویه آن اقدام خواهد شد.

وی در پایان گفت: زلزله اخیر می تواند زنگ خطر و هشداری جدی باشد، برای آنهایی که تاکنون از ظرفیت ها و قابلیت‌های صنعت بیمه در هنگام وارد آمدن خسارات سنگین، غفلت کرده اند؛ بی تردید همه آنانی که از حمایت بیمه ای برخوردار شده اند، اثرگذارترین سفیران صنعت بیمه کشور به شمار می روند ومی توانند دیگران را هم به استفاده از ظرفیت های این صنعت ترغیب کنند.

بیمه آرمان که سهامداران اعظم آن بانک ایران زمین، بانک گردشگری و دیگر شرکتهای سرمایه گذاری خوشنام  می باشند در سطوح بالای توانگری مالی در بین بیمه ها قرار دارد و بدون بزرگنمایی و در سایه عملکرد خود، و در راستای شعار سازمانی خود مبنی بر آرمان ما ، آسایش شما ، اقدامات شایانی را در خصوص ایفای تعهدات خود به بیمه گذاران نشان داده ، که شایسته است اقداماتی از این دست در سازمان ها نهادینه گردد.

کیفیت عملکرد بیمه ها در زمان انجام تعهدات خود نمایان می شود و لذا بیمه آرمان که در زمره بیمه های خوشنام در کشور میباشد ، درحال حاضر 41شعبه و حدود800نماینده در اقصی نقاط کشور داشته و خدمات بیمه ای رضایت بخشی را برای بیمه گذاران فراهم نموده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها