با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی- درمانی در نقاط زلزله زده؛

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد استان کرمانشاه شد

کد خبر: 299843
|
09:01 - 1396/09/22
نسخه چاپی
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد استان کرمانشاه شد
اسلام آبادخبر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی- درمانی در نقاط زلزله زده استان دقایقی پیش وارد کرمانشاه شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش طی امروز چهارشنبه با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی - درمانی به  مناطق زلزله زده استان وارد کرمانشاه شد.

وزیر بهداشت پس از ورود به کرمانشاه به همراه جمعی از خیرین، هنرمندان و ورزشکاران سرشناس به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر می‌‌کند.

وزیر بهداشت در این سفر به همراه تیم همراه از مناطق زلزله زده بازدید می کند و یک خانه بهداشت و یک مرکز جامع سلامت را در دو روستا کلنگ زنی خواهد کرد.

در بازگشت از مناطق زلزله زده در جلسه‌ای در کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، خیرین و هنرمندان و ورزشکاران و مسئولان استان تفاهم نامه ساخت ۶۲ خانه بهداشت، ۲۲ مرکز جامع سلامت، دو ستاد شبکه بهداشت و درمان، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی، شش پایگاه بهداشتی، هشت خانه پزشک و دو فاز بیمارستان سرپل ذهاب و فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب امضا می‌شود.

در این تفاهم نامه ها که به امضای وزیر بهداشت و خیرین سلامت می‌رسد، مشخص می‌شود که هر فرد خیر ساخت کدام مرکز بهداشتی و درمانی را برای ساخت برعهده خواهد داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد