فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

بنياد مسكن براي دريافت و تحويل كانكس به زلزله زدگان اسلام آبادغرب پیگیری نماید/باید همه درخواست هاي مردمي خسارات زلزله بررسي شود

کد خبر: 299786
|
13:07 - 1396/09/19
نسخه چاپی
بنياد مسكن براي دريافت و تحويل كانكس به زلزله زدگان اسلام آبادغرب پیگیری نماید/باید همه درخواست هاي مردمي خسارات زلزله بررسي شود
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب گفت: بنياد مسكن مي بايست سريعا پيگيري لازم را براي دريافت و تحويل كانكس به ساكنين چادرهاي اسكان موقت در نقاط زلزله زده انجام دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار ،جمعي از مديران ادارات و روسای بانك هاي سطح شهر اسلام آبادغرب موضوع خسارت به لوازم منازل آسيب ديده در زلزله بررسي شد.


در اين جلسه فرماندار اسلام آبادغرب كرد: در حال حاضر از 1700 مورد گزارش خسارت به لوازم خانگي منازل در شهر اسلام آباد غرب 1500 مورد  توسط 6 اكيپ اداره صنعت معدن و تجارت بررسي شده است  و اين روند تا پايان با افزايش 2 اكيپ ادامه خواهد داشت و بعد از بررسي خسارت شهر اكيپ ها فردا وضعيت خسارت لوازم خانگي  روستاهاي تابعه را بررسي و تاروز 21 آذرماه نتيجه را مي بايست به فرمانداري اعلام نمايند.

 


كريمي گفت: با توجه به خسارت فراوان به شهرستان اداره بنياد مسكن مي بايست پيگيري لازم درارتباط با افزايش سهميه به خسارت ديدگان زلزله در اين شهرستان را پيگيري نمايد و كليه بانكهاي عامل بايد با رعايت شرايط ضمانت تسهيلات ،نسبت به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به آسيب ديدگان اقدام نمايند .


فرماندار همچنين تاكيد كرد: اداره بنياد مسكن مي بايست سريعا پيگيري لازم را براي دريافت و تحويل كانكس به ساكنين چادرهاي اسكان موقت  بدليل برودت هوا و مشكلات ناشي با توجه به اولويت بندي نقاط زلزله زده انجام داده و نتيجه را به فرمانداري اعلام نمايد.

 


افشین كريمي گفت: بايد همه درخواست هاي مردمي درخصوص خسارات زلزله توسط دستگاههاي مرتبط بررسي شود و جمع بندي نهايي براي پيگيري در استان به فرمانداري اعلام شود و انتظار داريم اين موضوع بصورت تمام وقت پيگيري شود.

 


فرماندار شهرستان گفت: براي رفع مشكلات آسيب ديدگان در زلزله تاكنون همه توان مديريت شهرستان بكار گرفته شده و به استان اطلاع رساني شده و انشاالله تا رفع كامل مشكلات ناشي از زلزله روند خدمت رساني ادامه خواهد داشت و طبيعتا در اين راه كم و كاستي هايي هم وجود داشته و قطعا هيچ مديري براي رفع مشكل مردم در اين شهرستان كوتاهي نخواهد كرد.

 

 

وی افزود:  در زلزله اي كه در شهرستان به وقوع پيوست همه اقشار جامعه پاي كار بودند و كمك كردند و بنده از مردم عزيز و فهيم شهرستان، نيروهاي نظامي و انتظامي، دستگاه محترم قضايي، نماينده دلسوز شهرستان در مجلس شوراي اسلامي ،امام جمعه محترم و ادارات شهرستان  و بويژه استاندار محترم و پرتلاش استان كه شبانه روز براي مديريت بحران پيش آمده تلاش كردند قدرداني مي كنم.


در اين جلسه پيرامون مسائل مربوط به پرداخت تسهيلات به خسارت ديدگان زلزله بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد