رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

کمک به جانبازان و ایثارگران خسارت دیده در زلزله

کد خبر: 299738
|
21:36 - 1396/09/17
نسخه چاپی
کمک به جانبازان و ایثارگران خسارت دیده در زلزله
اسلام آبادخبر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق پس از زلزله خدمات و کمک های خود به جانبازان و ایثارگرانی که در این زلزله خسارت دیدند را آغاز کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما جمعه شب در نشست با حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: در شرایطی که زلزله زدگان امروز درگیر آن هستند سریع ترین و بهترین گزینه برای رسیدن به آرامش نسبی این عزیزان ، کانکس است که خیرین و مسوولان در حال ساخت و تهیه آن هستند.

آیت الله علما گفت: البته وسعت تخریب این زلزله آنقدر زیاد است و همه می دانند با وجود تخریب بیش از ۳۲ هزار واحد مسکونی تامین کانکس برای همه این عزیزان در زمان کوتاه امکان پذیر نخواهد بود.

وی ضمن تشکر از مسوولان و مردم اظهار داشت: انصافا همه مسوولان نهایت تلاش خود را در این راه انجام داده و می دهند و البته باید تشکر ویژه نیز از مردم داشته باشیم که از روز اول در منطقه حضور داشته اند و کمک ارسال کرده اند و تاکنون نیز بیش از دو هزار کانکس را اهدا نموده اند.

همچنین نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زلزله غرب کشور حادثه ای بزرگ و سنگینی بود که اگر مردم ایران این چنین وسیع و گسترده به کمک مردم این منطقه نمی شتافتند آلام مردم بسیار بیشتر ازین می شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی افزود: متاسفانه این زلزله همزمان شده با سرما و بارندگی که زندگی را برای مصیبت زدگان ما سخت تر کرده است.

وی گفت: البته مردم این استان با توجه به پیشینه آنها در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس مردمی با استقامت و مقاوم هستند و همانطور که صبر و ایستادگی خود را در جنگ به نمایش گذاشتند در این ایام نیز الگو خواهند بود.

وی در ادامه اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق با وظیفه ذاتی خود در خدمت رسانی به ایثارگران کشور پس از زلزله علاوه بر کمک های کلی به این مناطق خدمات و کمک های خود را به جانبازان و ایثارگرانی که در این زلزله خسارت دیده اند آغاز کرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها