توسط پلیس راهور اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان اسلام آباد غرب+تصاویر

کد خبر: 299668
|
11:10 - 1396/09/13
نسخه چاپی
آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان اسلام آباد غرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: پلیس راهور با حضور در مدارس شهرستان مقررات راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان اسلام آباد غرب آموزش می دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پلیس راهور اسلام آبادغرب قوانین ترافیکی و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان دبستان آیندگان مسکن مهر اسلام آباد غرب آموزش داد.

 

حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: این طرح با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در شهرستان اجرا می شود.

 

وی افزود: پلیس راهور با حضور در بین دانش آموزان مدارس نکات لازم را در خصوص قوانین ترافیکی راهنمایی و رانندگی، عبور از عرض خیابان و ... آموزش می دهند،  چون کودکان در اعمال قانون و رعایت اصول راهنمایی و رانندگی در خانواده‌ها بسیار تأثیرگذارند.

 

رجبی با بیان اینکه؛ در این آموزش ها برخی از دانش آموزان بعنوان همیار پلیس تعیین شده ، گفت: همیاران پلیس در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز رانندگان وسیله نقلیه ای که سرنشین آن می باشد، با رعایت احترام  موارد خلاف را به ایشان تذکر می دهند

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب از همکاری فرمانده انتظامی شهرستان و پلیس راهور اسلام آبادغرب در این زمینه تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد