فلاحت‌پیشه :

اگر سفر‌های وزرا به مناطق زلزله‌زده کاری و عملیاتی بوده باید تبدیل به ردیف بودجه‌ای شود

کد خبر: 299652
|
12:04 - 1396/09/11
نسخه چاپی
اگر سفر‌های وزرا به مناطق زلزله‌زده کاری و عملیاتی بوده باید تبدیل به ردیف بودجه‌ای شود
اسلام آبادخبر: عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه همه وزرا به مناطق زلزله‌زده سفر کرده‌اند، اگر سفرها، سفر‌های کاری و عملیاتی بوده باید تبدیل به ردیف بودجه‌ای شود و اگر نشود حتماً سفرها، سفر‌های نمادین بوده است؛ لذا اگر دولت ردیف بودجه‌ای را در سال ۹۷ برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در نظر نگیرد نمایندگان این مسئله را در قالب پیشنهادات لایحه در نظر خواهند گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در گفت‌وگو باخبرگزاری میزانبا اشاره به شرایط فعلی مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: امیداریم سرجمع رفت‌وآمد مسئولین به غرب کشور تبدیل به یک ردیف بودجه‌ای جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده شود.

وی افزود: ما مدیون تمام مسئولان و مردم هستیم، اما انتظاری که وجود دارد این است که در لایحه بودجه سال ۹۷ ردیف بودجه‌ای برای  مناطق زلزله زده کرمانشاه دیده شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت تلاش کرد تا از بودجه تنخواه خود منابعی به مناطق زلزله‌زده اختصاص دهد تصریح کرد: در حال حاضر آنچه که به کار مردم می‌آید بازسازی مناطق زلزله زده است که نیازمند اعتبارات است.

فلاحت پیشه با بیان اینکه مناطق زلزله‌زده جزو مناطق مرزی کشور هستند گفت: ما در قالب بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم مصوب کردیم تا زیرساخت ویران‌شده زمان جنگ باید بهسازی شود که این مهم رخ نداد و حتی زلزله هم اتفاق افتاد بنابراین بنده معتقدم اینگونه موارد نیازمند ردیف بودجه‌ای است.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه تأکید کرد: امیدواریم دولت در تبصره‌های لایحه بودجه ردیفی را برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در نظر بگیرد در غیر این‌صورت کار در مجلس سخت می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه وزرا به مناطق زلزله‌زده سفر کرده‌اند، اگر سفرها، سفر‌های کاری وعملیاتی بوده باید تبدیل به ردیف بودجه‌ای شود و اگر نشود حتماً سفرها، سفر‌های نمادین بوده است؛ لذا اگر دولت ردیف بودجه‌ای را در سال ۹۷ برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در نظر نگیرد نمایندگان این مسئله را در قالب پیشنهادات لایحه در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد