فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

بزودی تسهيلات بلاعوض منازل آسيب ديده در زلزله اسلام آبادغرب پرداخت مي شود

کد خبر: 299649
|
11:52 - 1396/09/11
نسخه چاپی
بزودی تسهيلات بلاعوض منازل آسيب ديده در زلزله اسلام آبادغرب پرداخت مي شود
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در روزهاي آينده تسهيلات بلاعوض منازل آسيب ديده در اسلام آبادغرب پرداخت مي شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار اسلام آبادغرب و جمعي از مديران جلسه مديريت بحران در محل دفتر فرمانداری تشكيل شد.



فرماندار اسلام آباد غرب در این جلسه گفت:  زلزله شب گذشته هيچ گونه آسيبي به همراه نداشت و همه دستگاههاي عضو مديريت بحران شب گذشته در آماده باش كامل بودند و خوشبختانه هيچ گونه مشكل خاصي در سطح شهرستان وجود نداشت و هم اكنون روال زندگي مردم به حالت عادي برگشته است و انتظار داريم مردم عزيز موضوعات مربوط به زلزله را از طريق مراجع رسمي و اخبار را از رسانه ملي دنبال كنند وبه شايعات  توجه نكنند.


افشين كريمي فرماندار شهرستان اظهار كرد: تسهيلات بلاعوض براي تعمير نوع يك به ميزان 20 ميليون ريال، نوع 2 به ميزان 15 ميليون يال و نوع 3 به ميزان 10 ميليون ريال طي روزهاي آتي به حساب مالكين منازل خسارت ديده واريز خواهد شد و اين عزيزان مي بايست سريعا كار تعميرات را آغاز كنند و در همين راستا ناظرين بنياد مسكن از اقدامات انجام شده بازديد خواهند نمود.

 


فرماندارشهرستان گفت: اگر قرار باشد واحد مسكوني تخريب و بازسازي شود دستگاه بنياد مسكن موظف به تامين اسكان موقت تا زمان بهره برداري از واحد مسكوني خواهد بود و بر اساس برآوردهاي انجام شده 1164 واحد مسكوني در شهرستان اسلام آباد غرب نياز به تخريب و بازسازي دارد و در اين راستا تسهيلات لازم هم براي شهرستان در نظر گرفته شده است.


كريمي افزود به مسكن مهر شرف آباد و فرهنگيان  در بحث زلزله بيشترين  خسارت وارد شده و علاوه بر تسهيلات بلاعوض براي تعميرات نوع 1 مبلغ 120 ميليون تسهيلات قرض الحسنه، براي تعميرات نوع2 مبلغ 80  ميليون ريال و براي تعميرات نوع 3 مبلغ 60 ميليون ريال تسهيلات پرداخت خواهد شد و براي مدت 2 سال اقساط مسكن مهر استمهال  داده خواهد شد .

 


در اين جلسه فرماندار شهرستان گفت: مجموعه مديريت شهرستان از زمان زلزله 21 آبانماه تاكنون همه تلاش و همت خود را براي رفع مشكلات پيش آمده بكار بسته و لحظه به لحظه در كنار مردم و در شهرستان حضور داشته و خواهند داشت.


در اين جلسه پيرامون پرداخت بموقع تسهيلات به آسيب ديدگان بحث وتبادل نظر صورت گرفت و فرماندار تاكيد كرد تا روز يكشنبه 12/9/96 مي بايست شماره حساب جهت واريز تسهيلات بلاعوض در اختيار بانك مسكن قرار گيرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد