روایت نقوی از نشست کمیسیون امنیت ملی

غیب‌پرور: بسیج در حوزه‌های مختلف ازجمله سازندگی و محرومیت‌زدایی آماده فعالیت جهادی است/ بسیج وارد عرصه مقابله با اعتیاد و طلاق شده است

کد خبر: 299595
|
19:02 - 1396/09/05
نسخه چاپی
غیب‌پرور: بسیج در حوزه‌های مختلف ازجمله سازندگی و محرومیت‌زدایی آماده فعالیت جهادی است/ بسیج وارد عرصه مقابله با اعتیاد و طلاق شده است
اسلام آبادخبر: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد که به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج در 187 شهر در زمینه مقابله با اعتیاد و طلاق ورود پیدا کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز یک‌شنبه 5 آذر این کمیسیون گفت: به مناسبت هفته بسیج سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج به همراه معاونان خود در کمیسیون حضور یافتند.

وی با اشاره به ارائه گزارش نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس از مناطق زلزله‌زده افزود: در جلسه امروز درباره اقدامات مسئولان جهت حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری به علاوه در مورد نیازها و مشکلات بلندمدت زلزله‌زدگان استان‌های غربی کشور گفت‌وگو صورت گرفت.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به تودیع معاون پارلمانی سابق سپاه گفت:‌ سردار یزدی در این نشست از همکاری و مساعدت کمیسیون امنیت ملی طی 10 سال گذشته تشکر و اعلام کرد که همه تلاش ها در این مدت برای برقراری ارتباطات دوسویه بین مجلس و سپاه بود که به نحو خوبی محقق شد.

وی اظهارکرد: همچنین در جلسه امروز، سردار جوکار که مسئولیت پارلمانی سپاه را عهده‌دار است گفت که درخواست ما نیز ادامه همکاری و هماهنگی نزدیک سپاه و مجلس است و با تجربه یک دوره نمایندگی در مجلس سعی خواهد شد تعامل بین مجلس و سپاه تقویت شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه جلسه نیز سردار غیب‌پرور گفت: انتظار حضرت آقا این است که حضور سازمان یافته جوانان در حوزه تولید علم، هنر و فرهنگ در دستور کار بسیج قرار گیرد که قطعاً در دستور کار خواهد گرفت؛ دراین راستا سازماندهی چند هزار گردان از نیروهای محلی، بومی، جوان، مومن و انقلابی یک ظرفیت بزرگ برای جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: طبق صحبت های سردار غیب‌پرور، امسال حدود یک صد هزار نفر از جوانان در طرح آموزش مجدداً قرار گرفتند؛ همچنین اشاره شد که بسیج بستر و ظرفیت بزرگی برای خدمت‌رسانی است و در حوزه‌های مختلف اعم از محیط زیست گرفته تا کمک به زلزله‌زدگان و سایر آسیب‌های طبیعی، محروم زدایی، سازندگی و سایر حوزه ها، بسیج آماده فعالیت جهادی  است.

به گزارش فارس، نقوی حسینی در ادامه نقل اظهارات رییس سازمان بسیج، گفت: بسیج ده هزار گروه جهادی در حوزه سازندگی تشکیل داده است؛ در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نیز خدمات بسیج ارزشمند است و ما آماده کمک رسانی هستیم. در این بین 325 محله در 187 شهر کشور در زمینه مقابله با اعتیاد و طلاق ورود پیدا کرده و اقدامات موفقیت آمیزی انجام داده شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته های رییس سازمان بسیج به حدود هشت میلیون نفر خدمت پزشکی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: ایشان همچنین بیان داشت که انتظار داریم مجلس در حوزه تأمین اعتبارات، به ما کمک کنند و پشتیبانی اعتباری صورت پذیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در ادامه فرمانده بسیج جامعه پزشکی کشور گزارش جامعی از خدمات پزشکی در مناطق محروم ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها