فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

تفکر بسیجی در زلزله ی اخیر مشهود بود

کد خبر: 299578
|
16:35 - 1396/09/05
نسخه چاپی
تفکر بسیجی در زلزله ی اخیر مشهود بود
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: تفکر بسیجی در همین زلزله ی اخیر مشهود بود، بدون اینکه بسیجیان را فراخوانی بکنیم حضور پیدا کردند و در امداد و نجات، توزیع کالا و اسکان مردم زلزله زده اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب کمک رسانی کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در جمع کثیری از بسیجیان شهرستان در مسجدجامع اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، شهدای مدافع حرم و درگذشتگان استان کرمانشاه در زلزله اخیر را گرامی داشت.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با انقلابی گری و انقلابی ماندن، اظهار کرد: برخلاف تصوراتی که در گذشته بوده، معظم له تفکراتی که در الان در حوزه ی فتنه ی نظام مقدس جمهوری اسلام هست تقسیم بندی کرده اند به انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلاب.

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: تفکر انقلابی گری مَد نظر رهبری، راه و روش بسیجیان سلحشور این نظام مقدس هست فرمودند: اولین چیزی که ایشان فرمودند در رابطه انقلابی گری و بسیج این بود که بسیجیان و کسانی که تفکر انقلابی دارند افرادی هستند که عمل می کنند، اهل حرف نیستند بلکه اهل عمل هستند.

 

وی افزود: از ویژگی های  بسیج و انقلابی ها اینست که بفرموده رهبری نجات دادن بشریت با تفکر بسیجی و انقلابی گری میسر می شود که در مقابل  تفکر توطئه طلبانه، استکبارانه و پر از ظلم می بایست انقلابی ها بایستند.

 

سرهنگ خدادادیان تصریح کرد: هرجایی که بسیجی و تفکر بسیجی و انقلابی وجود دارد و هرجایی که بسیج پا می گذارد برای مردم اطمینان به وجود می آید، این بهشت اطمینان است. خود مردم می گویند در هرجایی و هر مأموریتی بسیج حضور داشته است برای ما اطمینان به وجود آمده است.

 

وی افزود: برای مردم، برای بشریت هرجایی که بسیج و تفکر بسیجی قدم می گذارد آرامش به وجود می آید حتی در کشور سوریه، عراق، یمن و بحرین، تفکر بسیجی و حضور بسیجیان باعث آرامش مردم می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بیان داشت: بسیجی و تفکر بسیجی و انقلابی گری همه جا را وظیفه ی خودش می داند که حضور پیدا کند؛ کمک به مردم، علم، سازندگی و اقتصاد، بسیج احساس تکلیف می کند و حضور پیدا خواهد کرد.

 

وی در تشریح بهشت ارتباط با خدای متعال عنوان کرد:  با ترویج فرهنگ اسلام ناب و شیوه و روش پیامبر و ائمه ی معصومین و امام راحل و مقام معظم رهبری می شود به بهشت ارتباط با خدای متعال رسید که رهبری در این خصوص می فرمایند؛ اگر می خواهیم چنین دنیایی داشته باشیم باید در دنیا دنبال این باشیم که بی عدالتی نباشد(تفکر انقلابی).

 

 

سرهنگ خدادادیان در ادامه تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:  تفاوت طبقاتی و کتاب های طبقاتی نباشد فساد عملی و فکری نباشد، بسیج دنبال این تفکر است که تفکر انقلابی و بسیجی است.رسیدن به چنین بهشت هایی که بسیجیان، تمام آحاد مردم و مسئولین باید به سمت آن بروند، احساس اسلام ، وظیفه، تلاش، مجاهدت و جلب رضای خدای متعال است.

 

وی افزود: همه اینها که گفته شد بهشت ها و راه های رسیدن به بهشت که گفته شد باید ها و نباید هایی که گفته شد در جمهوری اسلامی خلاصه می شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اینکه؛ امام راحل فرمودند: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، جمهوری یعنی تکیه به قدرت، اراده، ایمان و افتخارات مردم یعنی نیروی انسانی همان چیزی که عالم بشریت به آن نیاز دارد.اسلامی یعنی برای خدا و در راه خدا متوجه به رضای خدا در چهارچوب ارزش های اسلامی انقلابی.

 

وی با بیان نمونه ی دیگری از تفکر انقلابی رهبر انقلاب ؛ در زمان تسخیر لانه جاسوسی توسط بسیجیان و دانشجوهای پیرو خط امام که آتش به اختیار لانه ی جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند؛ انقلاب دوم به وجود آمد، این منش انقلابی گری است.

 

سرهنگ خدادادیان گفت: دشمن کاری کرد که همین افراطی گر ها بجایی رسیدند که به فرموده امام ما سیلی به شیطان زدند، اما همین افرادی که سیلی به دشمن زدند از سیلی خودشان پشیمان شدند از همین دانشجویان پیرو خط امام که آتش به اختیار کردند از کردار خودشان پشیمان شدند الان روی پرچم آمریکا پا نمی گذارند، لذا باید حواسمان را جمع کنیم  که عاقبت به خیر بشویم.

 

وی افزود: تفکر بسیجی در همین زلزله ی اخیر مشهود بود، بدون اینکه بسیجیان را فراخوانی بکنیم حضور پیدا کردند، بسیجیان در امداد و نجات، توزیع کالا و اسکان مردم در همین شهرستان اسلام آبادغرب، بعد از اسلام آبادغرب برای کمک رسانی به سرپل ذهاب رفتیم و در آنجا مشاهده شد به بسیجیانی که نگفته بودیم حضور پیدا کردند و به آسیب دیدگان سرپل ذهاب کمک رسانی و یاری می کردند، این یعنی آتش به اختیار، تفکر بسیجی، وعمل به دین و اسلام برای خدا.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد