فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

نابودی فتنه ی تکفیری صهیونیستی داعش با تفکر بسیجی مُیسر شد/ سپاه و بسیج در کنار حادثه دیدگان زلزله

کد خبر: 299573
|
12:36 - 1396/09/04
نسخه چاپی
نابودی فتنه ی تکفیری صهیونیستی داعش با تفکر بسیجی مُیسر شد/ سپاه و بسیج در کنار حادثه دیدگان زلزله
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نابودی فتنه ی تکفیری صهیونیستی داعش با تفکر بسیجی و فرمایشات رهبری مُیسر شد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبرضمن  گرامیداشت هفته بسیج، از طرف فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه شهرستان مصیبت وارده را به بازماندگان خانوداه های مصیبت دیده در زلزله استان کرمانشاه تسلیت گفت.

 

وی اظهار کرد: هفته بسیج امسال با سال های گذشته تفاوت دارد آن هم بخاطر حادثه ی زلزله اخیر که باعث شد هموطنان و هم استانی های عزیزمان در شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصر شیرین و گیلانغرب دچار حادثه شوند و باعث تألم روحی برای کلیه مردم و مسئولین بخصوص پاسداران و بسیجیان گردید.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: هفته بسیج امسال تحت شعاع حادثه ی زلزله قرار گرفت و در این هفته که از 29 آبان ماه روز شمار هفته بسیج انجام شد بسیجیان و پاسداران شهرستان اسلام آبادغرب بیشترین تلاش خود را برای  کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله به عمل آوردند و روز ها و شبها در کنار حادثه دیدگان  حضور پیدا کردند.

 

 

وی افزود:هفته بسیج امسال تفاوت دیگری که با سال های گذشته دارد این است که با نابودی فتنه ی تکفیری، وهابی، صهیونیستی داعش مصادف گردید و آن هم مُیسر نشد مگر با تفکر بسیجی وبا حضور بسیجیان ایرانی و گردان های فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب الله لبنان و حَشد الشعبی عراق، که تمام این عزیزانی که برای نابودی فتنه ی تکفیری ها کمک کردند همگی ساخته شده ی تفکر بسیجی و برگرفته از فرمایشات رهبر سفر کرده ی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اشاره به اینکه در هفته ی بسیج برنامه هایی که توسط بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب اجرا خواهد شد؛ گفت: دیدار و سرکشی از خانواده ی معظم شهدا، دلجویی از حادثه دیدگان زلزله اخیر، غبار روبی از مزار شهداء، حضور در نماز جمعه و در آخرین روز از هفته بسیج 5 آذر ماه گرده همایی بزرگ شکوه مقاومت با حضور گردان های  بیت المقدس در مصلای نماز جمعه می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد