جانشین سپاه اسلام آبادغرب تشریح کرد:

خدمات رسانی سپاه و بسیج اسلام آبادغرب به مردم شهیدپرور شهرستان/ خدمت به زلزله زدگان

کد خبر: 299556
|
16:02 - 1396/09/03
نسخه چاپی
خدمات رسانی سپاه و بسیج اسلام آبادغرب به مردم شهیدپرور شهرستان/ خدمت به زلزله زدگان
اسلام آبادخبر: جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب درسخنرانی پیش از خطبه های نماز‌جمعه شهرستان‌ خدمات و اقدامات صورت گرفته سپاه را در پنج بخش تشریح کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار سیروس همتی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با سلام‌ و درود به پیشگاه مقدس امام‌ زمان ارواحناله فدا و سلام و درودبه روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره)و سلام‌و درود به شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و ضمن تبریک هفته ی بسیج و پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه ی مقاومت سوریه و عراق، اقدامات و خدمات رسانی خادمان شما در سپاه و بسیج ناحیه اسلام آبادغرب با بیاناتی از مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله) گفت: امام خامنه ای (مدظله) می فرماید؛ بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و رای کمال رساندن این کشور دور هم جمع شده اند.

 

 

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اسلام آبادغرب اقدامات و خدمات رسانی های سپاه ناحیه اسلام آبادغرب را در پنج بخش؛ 1- محرومیت زدایی 2- فرهنگی 3- تربیتی 4- امنیتی 5- امدادی تشریح کرد.

 

 

وی با توجه کار های صورت گرفته در بخش محرومیت زدایی در اسلام آبادغرب عنوان داشت: اعزام 2500 نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت به اردوی های یک روزه، سه روزه و هفت روزه جهت محرومیت زدایی به روستاها در ساخت و سازخانه عالم، مسجد و کمک به کشاورزان روستاها(در فصل تابستان). رنگ آمیزی و زیبا سازی تعداد 28 مدرسه در سطح روستاها و شهرستان، توزیع داروی رایگان به ارزش 85000000 میلیون ریال در محله شهرستانی اسلام آبادغرب، توزیع 360 بسته مواد غذایی به ارزش 200000000 میلیون ریال به افراد نیازمند شهرستان بخصوص محله شهرستانی اسلام آبادغرب، گازکشی برای تعدادی از خانوارهای نیازمند و بی بضاعت محله شهرستانی، اصلاح معابر و پلکانی کردن کوچه های صعب العبور به طول 300 متر مکعب در محله شهرستانی،  رنگ آمیزی جداول به طول 1000 متر در محله شهرستانی، توزیع تعداد قابل توجهی کیف، کوله و لوازم التحریر به ارزش 70000000 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند بخصوص محله شهرستانی، از اهم اقدامات هستند.

 

سرهنگ دوم پاسدار سیروس همتی جانشین سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهمیت آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: نوشتن 304 متر دیوار نویسی در جهت پیشگیری آسیب های اجتماعی در محله شهرستانی. نصب 185 متر بنر در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان. برگزاری 12 مورد جنگ شادی در پارک ولایت و محله شهرستانی در فصل تابستان برای جوانان و نوجوانان. برگزاری یادواره شهداء کشوری به نام شهیدان ریزه وندی و شهبازی.  تولید بیش از 1000 مورد عنوان محتوای فرهنگی در فضای مجازی. برگزاری 24 جلسه و نشست برای پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر برای والدین در سطح شهرستان، از اهم اقدامات هستند.

 

 

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب ادامه داد؛ برگزاری آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر برای اقشار مختلف بسیج و اصناف،  اجرای چهار مرحله رزمایش تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر درسطح شهرستان در ماه مبارک رمضان،  برگزاری اردوهای  تربیتی حلقات صالحین برای پایگاه های مقاومت، برگزاری طرح جوانه های صالحین در سطح مساجد، برگزاری دوره آموزشی برای مسئولین فضای مجازی پایگاه های مقاومت در بخش تربیتی صورت گرفته است.

 

سرهنگ همتی گفت: در بخش تربیتی و فرهنگی از حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب و حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه اسبق شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم که همواره رهنما و پشتیبان برنامه های فرهنگی و تربیتی سپاه بوده اند.

 

وی با اشاره به اهمیت آماده سازی بستر امنیت در جامعه ، تشریح کرد: برقراری امنیت تعداد 60 صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری، برقراری امنیت مراسمات شبهای قدر و روز عید فطر،  برقراری امنیت 10 هیئت عزاداری در ایام محرم، اجرای تعداد 200 گشت عملیاتی شبانه در ایام محرم، برقراری امنیت کارونهای اربعین از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان بوده است.

 

 

جانشین سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با اشاره به خدمات انجام شده در حادثه زلزله 21 آبان ماه 96 عنوان کرد: انتقال 170 نفر از مجروحان حادثه زلزله شهرستان سرپل ذهاب که در بیمارستان اسلام آبادغرب که نیازمند به اعزام به مرکز استان داشتند توسط خودروی های سپاه منتقل شده اند،  کمک به اسکان محله مسکن مهر شرف آباد توسط پرسنل و بسیجیان،  اعزام تعدادی از پرسنل و بسیجیان ناحیه در روز اول حادثه به شهرستان سرپل ذهاب جهت امنیت کاروانهای امداد رسان به شهرستانهای  غربی استان،  توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم در بین چادر های مسکن مهر که توسط خیرین استان تهران در محل ناحیه پخت می شد و برقراری امنیت و اجرای گشت های شبانه برای چادر های مسکن مهر از اهم اقدامات هستند.

 

 

سرهنگ دوم پاسدار سیروس همتی در محور پایانی صحبت های خود از کلیه ادارات و ارگانها، اعضای شورای تأمین، شورای اداری، امام جمعه شهرستان، فرماندار اسلام آبادغرب، دادستان شهرستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس شبکه بهداشت، اداره برق، اداره مخابرات، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی ارتش و کلیه کسانی که با ناحیه مقاومت سپاه شهرستان همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد