فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

کمک های مردمی بصورت متمرکز و سازماندهی شده به مناطق زلزله زده ارسال گردد/ تقدیر و تشکر ویژه از همت والای مردم اسلام آبادغرب

کد خبر: 299492
|
12:02 - 1396/08/25
نسخه چاپی
کمک های مردمی بصورت متمرکز و سازماندهی شده به مناطق زلزله زده ارسال گردد/ تقدیر و تشکر ویژه از همت والای مردم اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همت والای مردم اسلام آبادغرب گفت: کمک های مردمی بصورت متمرکز و سازماندهی شده به مناطق زلزله زده ارسال گردد.

 سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، از همت والای مردم غیور، دلاور و باغیرت اسلام آبادغرب در یاری رساندن به زلزله زدگان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن تقدیر و تشکر نمود .

 

وی افزود: ما دست تک تک مردم شهید پرور اسلام آبادغرب را بخاطر کمک های مردمی به زلزله زدگان  سرپل ذهاب و دیگر شهر و روستاهای غرب استان  می بوسیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: مردم ولایی و دلسوز اسلام آبادغرب با وصف اینکه خودشان بر اثر زلزله آسیب دیده هستند و در چادر زندگی می کنند همانند دوران دفاع مقدس رسم ایثار وجوانمردی را زنده کرده و به یاری مناطق زلزله زده غرب استان شتافتند.

 

وی خطاب به مردم اسلام آبادغرب گفت: فرزندان شما ( پاسداران و بسیجیان اسلام آبادغرب) بصورت شبانه روز به نیابت از شما مردم شریف در امنیت، اسکان و توزیع مواد غذایی به مردم زلزله زده  سرپل ذهاب خدمات رسانی می نمایند.

 

سرهنگ خدادادیان تصریح کرد: جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک و ازدحام در شهرهای زلزله زده مردم عزیز و دلسوز اسلام آبادغرب کمک های خود را از قبیل چادر، پتو، لباس گرم، پوشاک بچه نو و اقلام خوراکی خشک تحویل هلال احمر و حوزه های بسیج خواهران و برادران بدهند  تا بصورت متمرکز به دست مردم زلزله زده برسد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب درخواست نمود: مردم و خیرین شهرستان از ارسال مواد فاسد شدنی خودداری نمایند و با توجه به احتمال بارندگی در آینده نزدیک در صورت توان چادر و نایلون های دولایه رولی هم برای زلزله زدگان ارسال گردد.

 

سرهنگ خدادادیان از طرف فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه اسلام آبادغرب از پشتیبانی ویژه مردم شهرستان تقدیر  و تشکر نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد